Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
- Hej, jag skulle vilja ha en Pepsi, tack!
- Javisst, går det bra med Coca Cola?
- Går det bra med monopol-pengar?

Senast jag beställde en rom&cola på krogen så tog dumfan fram en flaska Pepsi och skulle blanda på, frågade om de inte hade riktig cola eller åtminstone cola på kran men icke! Så det fick bli en Rusty nail istället, går ju fan inte att använda Pepsi till annat än rostlösare.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
:tummenupp Fast det ser inte ut som att du skjutit den? Jag stängde av strömmen till min råttskrämma i förrgår och vips var tre möss i mina fällor dagen efter.
Problemet med skrikan är att mina möss stannar under boden vilket jag inte riktigt tycker är bra nog.

Vilken skrämma har du?

Vi har möss i serverrummet på jobbet...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tog hojen till jobbet idag. Blev hälsad på av föraren i två mötande bilar. :D
Sedan, när jag stannade utanför jobbet kunde jag inte låta bli att gasa lite bara för att få höra motorn... Brum brum. :kär
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eftersom Komvux för hundrade gången strulat till det fick jag 9 dagar på mig att läsa en 5-veckorskurs.

Bedömning: "Ett solklart VG, tycker det är oerhört synd att du inte hade mer tid på dig, för jag är väldigt nyfiken på hur bra du hade kunnat få ihop det då!"
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Enduron har börjat visa tecken på bränslebrist så en förgasarbestyckning stod på schemat idag.
Husqvarna har tagit fram olika bestyckningar för olika temperatur och körning :tummenupp
Jag hade alla munstycken jag behövde hemma :tummenupp
Hojen går mycket bättre :tummenupp:tummenupp

Jag river ner förgasare/rengör/bestyckar och skruvar ihop innan polaren hinner byta till vinterdäck :tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
;-)
Hoj
250 cr
407693_10151195500274504_1198728706_n.jpg


ligger nåt i det
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Fick reda på hur man kopplar ur alla hjälpsystem i bimmern, (ASC -traction control, + ABS) men oj vad skoj det blev att köra bil helt plötsligt!!:rock:crash:kär
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min häst betedde sig så jävla illa idag, levde jävel, hoppade på tvären, kickade, pep och skrek. Äntligen, är han sig själv igen! :kär
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Skönt att det verkar gå på rätt håll efter allt elände. :tummenupp

Det är väl inte så värst ofta folk är glada när hästen betett sig illa, men det är lite hans signum, och det har inte synts till på väldigt, väldigt länge. Blev lite orolig ett tag att det var nåt annat fel på honom utöver benet, eftersom han varit så stillsam, men nu jävlar, är han sig själv igen!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fick reda på hur man kopplar ur alla hjälpsystem i bimmern, (ASC -traction control, + ABS) men oj vad skoj det blev att köra bil helt plötsligt!!:rock:crash:kär

Jag fick precis hem vår gamla ford Sierra som syrran fick till skänks när hon flyttade till uppsala (de har nu köpt nyare bilar och behövde inte forden längre, så jag fick "tillbaka" den). Kul bil, precis så enkel, bakhjulsdriven, lätt och motorstark som en vinterbil ska vara:D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
hur slut är den i fjädringen bak? när de säckar ihop får de lite roliga hjul vinklar och blir lika stabila och förutsägbara som en lönnmördare med adhd och kokain beroende...
den snurrar när den tror att de e halt eller är en kurva.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
fan märks att man blir gammal när man börjat HJÄLPA istället för att välta pensionärer med gåvagn.. fyfan vart ska detta sluta?
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top