Vad fick dig att le idag?

- Hej, jag skulle vilja ha en Pepsi, tack!
- Javisst, går det bra med Coca Cola?
- Går det bra med monopol-pengar?

Senast jag beställde en rom&cola på krogen så tog dumfan fram en flaska Pepsi och skulle blanda på, frågade om de inte hade riktig cola eller åtminstone cola på kran men icke! Så det fick bli en Rusty nail istället, går ju fan inte att använda Pepsi till annat än rostlösare.

:tummenupp Fast det ser inte ut som att du skjutit den? Jag stängde av strömmen till min råttskrämma i förrgår och vips var tre möss i mina fällor dagen efter.
Problemet med skrikan är att mina möss stannar under boden vilket jag inte riktigt tycker är bra nog.

Vilken skrämma har du?

Vi har möss i serverrummet på jobbet...

Tog hojen till jobbet idag. Blev hälsad på av föraren i två mötande bilar. :D
Sedan, när jag stannade utanför jobbet kunde jag inte låta bli att gasa lite bara för att få höra motorn... Brum brum. :kär

Eftersom Komvux för hundrade gången strulat till det fick jag 9 dagar på mig att läsa en 5-veckorskurs.

Bedömning: "Ett solklart VG, tycker det är oerhört synd att du inte hade mer tid på dig, för jag är väldigt nyfiken på hur bra du hade kunnat få ihop det då!"

Enduron har börjat visa tecken på bränslebrist så en förgasarbestyckning stod på schemat idag.
Husqvarna har tagit fram olika bestyckningar för olika temperatur och körning :tummenupp
Jag hade alla munstycken jag behövde hemma :tummenupp
Hojen går mycket bättre :tummenupp:tummenupp

Jag river ner förgasare/rengör/bestyckar och skruvar ihop innan polaren hinner byta till vinterdäck :tummenupp:tummenupp:tummenupp

407693_10151195500274504_1198728706_n.jpg

ligger nåt i det

Min häst betedde sig så jävla illa idag, levde jävel, hoppade på tvären, kickade, pep och skrek. Äntligen, är han sig själv igen! :kär

Skönt att det verkar gå på rätt håll efter allt elände. :tummenupp

Det är väl inte så värst ofta folk är glada när hästen betett sig illa, men det är lite hans signum, och det har inte synts till på väldigt, väldigt länge. Blev lite orolig ett tag att det var nåt annat fel på honom utöver benet, eftersom han varit så stillsam, men nu jävlar, är han sig själv igen!

Fick reda på hur man kopplar ur alla hjälpsystem i bimmern, (ASC -traction control, + ABS) men oj vad skoj det blev att köra bil helt plötsligt!!:rock:crash:kär

Jag fick precis hem vår gamla ford Sierra som syrran fick till skänks när hon flyttade till uppsala (de har nu köpt nyare bilar och behövde inte forden längre, så jag fick "tillbaka" den). Kul bil, precis så enkel, bakhjulsdriven, lätt och motorstark som en vinterbil ska vara:D

hur slut är den i fjädringen bak? när de säckar ihop får de lite roliga hjul vinklar och blir lika stabila och förutsägbara som en lönnmördare med adhd och kokain beroende...
den snurrar när den tror att de e halt eller är en kurva.

fan märks att man blir gammal när man börjat HJÄLPA istället för att välta pensionärer med gåvagn.. fyfan vart ska detta sluta?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!