Vad fick dig att le idag?

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Pressade igenom alla avsnitt från Mc-livet igår och idag. Rekommenderas till alla!

Jag är glad för att jag har gett mig in på det här med hojåkandet och jag är grymt sugen på nästa säsong!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vilka brudar tror du det är som beställer strippor?
Jag gissar på rögetanter från Trelleborg.

När jag extraknäckte som strippa så var det mest möhippor eller bara vanliga dyngfester med enbart kvinnor som beställde. De var oftast sådär 30-40 år gamla och var ofta inne på att "förverkliga" sig själva. Kvinnor är jävligt ohejdade och vulgära (bra mycket värre än män) i det läget...
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Erkänn att det inte behövs några tior, räcker med att brudarna inte springer för att man ska tycka att det är värt att klä av sig... ;) :hihi

Eller kanske inte... Jag blev erbjuden $ 5-10 för att ta av mig kläderna på en strippklubb i Windsor. Detta efter att jag inte ville köpa hennes lapdance och istället erbjöd mig att sälja en till henne för samma taxa... det skulle jag inte ha gjort för det blev ett jäkla tjat.

Så sen försökte jag slippa köpa lapdance genom att hävda att jag var bög, men det funkade inte heller för då tyckte dom jag skulle gå till ett ställe på en annan gata.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Upptäckte i morse att det gick att glida ut med baken på kvaddens bakskärm när man hänger ut i kurvor och korsningar!

:yoparty
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag var överdjävligt skitig i ansiktet när jag lastade kärran efter dagens destruktioner. I bilen hade jag tvättdukar från Veidec, dessa är till för att snabbtvätta händer men även som fläckborttagare på diverse ytor.
Eftersom jag var för lat för att traska till ett handfat så torkade jag sonika ansiktet med sagda tvättduk.
Kör iväg och inser strax att hela huden stramar i nyllet.
Garvade när jag insåg mitt misstag. Kemisk ansiktslyftning FTW!:banana
 

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Ort
Norr om Smyge
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
Log stort när jag kom hem efter jobb, gick ut i garaget och såg Predatore, alias Ducati 999, stå i garaget och viskade till mig......."till våren blir det åka av min vän"........:kär
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Jobbar du på ki/Gamma?

Isf har vi morsat på varan ;) Va jag som körde sunksugin där tills förra veckan

Bor i Uppsala och jobbar där också.

Att köra den där kvadden på motorväg till KI vore samma sak som fordonsassisterat självmord. Vi talar ett automatväxlat niohästarsmonster på 150cc som knappt orkar upp i 70 km/h på plan väg. ;-)
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top