Vad fick dig att le idag?

Satsa hela pengen på nästa dragning? :va
Det är såklart defaultlösningen. Jackpotten betalades dessutom inte ut, så vid nästa dragning kommer den vara ännu högre. Om ni ser mig i "Jag har köpt en ny motorcykel"-tråden om ett par dagar så vet ni hur dragningen gick.

Skulle du säga att det viktiga var att du vann…eller hur mycket/(lite)?
1779368593457.png

What he said. :fakta

En bekant ringde och frågade varför hans "jävla" torkare bak går igång när han backar?

Enkelt, gå in på "fordon", "inställningar", "komfort", och veva ner i menyn tills du kommer till "torkare", "bak" och välj "avaktivera vid backning" typ.

- Stön hördes det i andra änden.
En inställning jag inte har lyckats hitta på bilar är hur jag slipper att främre torkarna gör ett extra svep när rutan äntligen blivit ren.

En inställning jag inte har lyckats hitta på bilar är hur jag slipper att främre torkarna gör ett extra svep när rutan äntligen blivit ren.
Den vet säkert inte att rutan är ren innan den fått samma mätvärde på ljusläckage i två svep på raken.

Om du inte som jag kör Tesla, då vet den aldrig säkert om rutan är ren och kör lite slumpmässiga svep när man minst anar det. :yoparty

Kanske dags skaffa glasögon ?
Om det är du eller bilen som behöver nya glasögon kan jag inte avgöra !

Den vet säkert inte att rutan är ren innan den fått samma mätvärde på ljusläckage i två svep på raken.

Om du inte som jag kör Tesla, då vet den aldrig säkert om rutan är ren och kör lite slumpmässiga svep när man minst anar det. :yoparty
Jag tänker främst på lite äldre bilar där man sprayar rutan och torkarna går en stund. Sen stannar de och gör ett svep 15 sekunder efteråt bara för att smeta ut det som runnit ner på torkarbladen.

Jag tänker främst på lite äldre bilar där man sprayar rutan och torkarna går en stund. Sen stannar de och gör ett svep 15 sekunder efteråt bara för att smeta ut det som runnit ner på torkarbladen.
Oftast så är det ju när de åker ner som det smetar ut, borde stanna uppe istället.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back