Vad fick dig att le idag?

Det är inte ett fall av ”strunt samma om den rör på sig, bara den brölar”?
Tja, kanske kan lite avgaser läcka in i systemet, eller vad var frågan?
Jag tror att han som kör den hade gjort det han förmådde på gruset hemma. Nu sitter det ett skarvrör som är i rätt storlek för röret och inte ett med 5mm för stor diameter.

Leendet hos en annan förälder när vi sågs på förskolan för att hämta våra barn idag, när hon såg hjälmen jag bar på.

Visade sig att hon och hennes karl bor i huset nåt kvarter från mig och det är deras hojar jag avundsjukt gått förbi tidigare.

De kör dessutom bana. Både stor och liten.

Tänk vad trevligt samtal man kan få när man råkar komma till en hämtning utan att byta om till "människokläder" först. 🙂

Var på sjukgymnastik idag. Sjukgymnasten är blind.

Levande bevis på att hennes funktionsnedsättning på intet sätt var ett hinder i hennes yrkesutövning.

Mest upprörande är väl att Annika Strandhäll faktiskt var bjuden. Hur tusan tänkte han där?
Kul och se hur lika Annika och Jimmie tycker i många frågor !
Eller kul se hur olika de tycker i många frågor.
Tex ska SVT och SR spara pengar genom sparka Personalen
eller
genom flytta SVT och SR från dyra Gärdet lokalerna till billiga tomma Kista lokaler ! :)

Ibland spelar jag på lotto. Slänger in ett par rader och hoppas på vinst. Om man inte spelar kommer man garanterat inte att vinna.
Till gårdagens lottodragning lyckades jag fippla till det så att jag la in samma spel två gånger. Det upptäckte jag inte förrän det var dags att rätta.

5 rätt.
2 gånger.

Hoppas aldrig behöva använda, tror folk på evigt liv som vuxna ? DN.​

1779349527442.png

Ibland spelar jag på lotto. Slänger in ett par rader och hoppas på vinst. Om man inte spelar kommer man garanterat inte att vinna.
Till gårdagens lottodragning lyckades jag fippla till det så att jag la in samma spel två gånger. Det upptäckte jag inte förrän det var dags att rätta.

5 rätt.
2 gånger.
Jag vann på Euro Jackpot härom dagen.
Jackpot låg på 1,3 miljarder.
Min vinst: 114 kr.

Frågan är bara vad jag ska göra med alla nytillkomna slantar. :rolleyes:

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back