Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Nå anabola och mycket (fel) träning med tunga vikter ger gärna "korta" muskler med dålig rörlighet, är du dessutom 150kg+ så bränner du jävligt mycket energi, och rent fysiskt så kommer dina muskler inte att jobba hårt speciellt länge. Men den mannen är också ett extremfall, och kanske inte jätte relevant.
Mer rimligt för diskussionen är om du är man, inte jättekort kanske 100kg och någorlunda i skick, nu pratar vi inte nödvändigtvis vältränad, utan bara någorlunda i skick, så är du troligtvis både snabbare och mycket mycket starkare än 99% av kvinnor, och mycket möjligt mer uthållig till på köpet.
Det är jääävligt svårt som kvinna att nå den muskelmassan utan preparat.
Det finns ju förstås också män som är 170cm/60-70kg, och även om de normalt har mer muskelmassa än en kvinna i samma vikt så kommer de att behöva mycket mycket för att rå på mina 193cm/95kg, som exempel.
Jag tycker biffen var relevant eftersom hans förhållande till mig med massor av muskler ställde mig i samma situation som nästan alla kvinnor hamnar ifall de blir attackerade av en man.
Precis som kvinnan du beskriver på 60-70kg mot dina 95 kg, det motsvarar att du möter ett muskelpaket på 140kg.
Alltså rent muskelpaket och inte en chipskropp för redan vid samma vikt har ju mannen med sitt testosteron mer muskler än en kvinna.