Vad fick dig att le idag?

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Ort
Nässjö
Hoj
R6 -08
hehe, har jobbat natt den här vecka så det är första gången för mig på ett tag också... den är stor o gul som vanligt :)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Vart jobbar du?? Där vill jag också jobba!
På mitt jobb får man bara mer att göra om an gör något bra...
Jag har slutat med det nu... Vilket ger mig mer tid att hänga här...
Och det gör mig :)
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag log stort när jag kom på att jag skulle fixa gravad lax & stuvad potatis till middag. Fan va gott de är!!!! *mums, dubbelmums*
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag log när jag hörde min bästa väns reaktion på vad jag hade haft för mig i helgen. Hon hade för mycket skratt för att det skulle komma ut genom den lilla munnen...det stöttes ut i HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS HHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA...jag undrar om hon fick in någon luft alls?

Jag var på en kvarterskrog i Örebro och vi satt o snackade med ett par herrar som satt i rullstol. Herrarna i rullstolarna staljlade och visade bakhjulsåka som hette duga. Min pojkvän ville inte vara sämre trots att han inte är rullstolsburen :p och wheelade på riktigt bra. När sällskapet ville att jag skulle prova så försökte jag med lite lama undanflykter och mesade undan. Dock godtogs inte detta och Nörsi satt snart i en rullstol och fick wheelie instruktioner.

Jag tänkte...jag är en ju en "kurvig" flicka ;) så jag kanske måste ta i lite mera för att få upp rullisen på bakhjulen..och visst fick jag upp den på bakan..men sedan hoppade golvet upp och slog mig i bakhuvudet :rolleyes: :tuttar

Det var nog en mindre vacker syn då jag hade en kort kjol och stövlar på mig och benen stog åt alla håll och rullisen låg på sidan och snurrade..tycker mig minnas kjolen någonstans under hakan :rodnar
Tydligen funkar det bäst att wheela en rullstol när man är full:gnissla ...jag skall fan va full nästa gång jag provar att wheela :näsblod


Min snälla pojkvän som borde ha garvat sig harmynt (det hade jag GARANTERAT gjort ;)) skrapade ihop mig utan att att håna och uppmanade mig att sätta mig i stolen igen. Sedan gjorde jag fegwheelies när han höll i bakom :)yoparty )
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag log när jag hörde min bästa väns reaktion på vad jag hade haft för mig i helgen. Hon hade för mycket skratt för att det skulle komma ut genom den lilla munnen...det stöttes ut i HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS HHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA...jag undrar om hon fick in någon luft alls?

Jag var på en kvarterskrog i Örebro och vi satt o snackade med ett par herrar som satt i rullstol. Herrarna i rullstolarna staljlade och visade bakhjulsåka som hette duga. Min pojkvän ville inte vara sämre trots att han inte är rullstolsburen :p och wheelade på riktigt bra. När sällskapet ville att jag skulle prova så försökte jag med lite lama undanflykter och mesade undan. Dock godtogs inte detta och Nörsi satt snart i en rullstol och fick wheelie instruktioner.

Jag tänkte...jag är en ju en "kurvig" flicka ;) så jag kanske måste ta i lite mera för att få upp rullisen på bakhjulen..och visst fick jag upp den på bakan..men sedan hoppade golvet upp och slog mig i bakhuvudet :rolleyes: :tuttar

Det var nog en mindre vacker syn då jag hade en kort kjol och stövlar på mig och benen stog åt alla håll och rullisen låg på sidan och snurrade..tycker mig minnas kjolen någonstans under hakan :rodnar
Tydligen funkar det bäst att wheela en rullstol när man är full:gnissla ...jag skall fan va full nästa gång jag provar att wheela :näsblod


Min snälla pojkvän som borde ha garvat sig harmynt (det hade jag GARANTERAT gjort ;)) skrapade ihop mig utan att att håna och uppmanade mig att sätta mig i stolen igen. Sedan gjorde jag fegwheelies när han höll i bakom :)yoparty )


Nästa steg blir att göra en fuck you burnout !
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top