Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag satt och tokringde som ett fucko till Ticnet från 5 i 9 till halv 12 för att få Maiden biljetter. Tillslut kom jag igenom och fick mina 5 biljetter!! Vill dock inte se min telefonräkning då jag satt i telefonkö i 33 minuter :skrämd

Va!!!

Vilka andra tre har du tänkt ha med dig???? :va
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
det som fick mig att le var det faktum att jag fick tag på Maidenbiljetter och det faktum att jag i helgen eller nästa vecka hämtar min 'nya' bil. Sköööönt...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det här kanske. Fast om jag inte blir nöjd med smaken är det bara dricka mer så blir man ändå glad. Moment 22, fast positivt åt båda håll! :gnissla
 

Bifogat

  • DSCN3146.JPG
    DSCN3146.JPG
    64.6 KB · Visningar: 92

Mrs. Laphroaig

Guest
Blivit uttagen att delta i en smyckes tävling, endast 24 st får delta !
Det här kan bli riktigt roligt :)
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
har haft sjukt dåligt samvete i några dagar för min värsta snefylla någonsin och behövde göra någon glad. så stötte jag på en gubbe i morse som stod å grävde efter tomburkar och dyl i en kontainer. han fick 50 spänn och blev riktigt glad. det fick mig att le.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har sökt diverse tjänster (tio stycken) inom min yrkeskategori på Sahlgrenska, behovet verkar vara stort och man kan i princip välja och vraka vilken avdelning man vill jobba inom. Saknar Götet och att lönen är betydligt bättre än på KSS gör ju inte saken sämre:)

:hej pinky
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag är glad som faen för jag köpte en till hoj idag !

Honda crf 450.

Nu ska jag bara hitta ett motardkitt till den!:yoparty
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Vilken jävla kanondag !

Polaren ringde nyss och bjöd med mig på Maiden !!!:yoparty :yoparty
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
:fattartil du jobbar för mycket, behöver du en sekreterare i "lekaffären" föresten :brynad

Hehe, ja eller så prenumererar jag på samma trådar som dig ;).

Hur lockande det än må vara så tror jag inte att du pallar en dag här på jobbet, som den fina flicka du är.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler för att jag fortsatte träna imorse när jag egentligen ville spy upp alla inre organ och nästan svimmade (jo jag tog en paus just då..men jag fortsatte efter pausen)! Jag var så nära att gå hem. Bring on Skinnställ 2008!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Blev väckt av ett telefonsamtal imorse. Farsan hade fått hjärtstillestånd av en hjärtinfarkt igår kväll. Det är inget att le åt direkt men det jag ler åt är samtalet jag hade med hjärtintensiven i Umeå. Dom hade hittat proppen i ett kranskärl och fått bort den med en ballongsprängning. Puh.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Blev väckt av ett telefonsamtal imorse. Farsan hade fått hjärtstillestånd av en hjärtinfarkt igår kväll. Det är inget att le åt direkt men det jag ler åt är samtalet jag hade med hjärtintensiven i Umeå. Dom hade hittat proppen i ett kranskärl och fått bort den med en ballongsprängning. Puh.

Åh fyfan...vad skönt att det gick bra :krama
Min pappa har fått samma grej två ggr..inte stillestånd men balllongsprängning. Han mår ganska bra under omständigheterna. Stor kram till dig o dina
 

Dominator-Rocks

Guest
Datorbutiken.com :Bugar

Igår ca kl 13:00 så beställde jag en hårdisk samt ett adaptercase Usb till Sata/IDE

10 min senare fick jag en orderbekräftelse via mail

30-60 min senare en bekräftelse på att mina pengar var överförda till deras konto fick också ett kolli id !

13:58 idag fanns grejorna på ICA Maxi Stormarknad i Motala :tummenupp

Alltid ett nöje och göra affärer med Datorbutiken.com :tummenupp Nu har jag iofs handlat en hel del prylar där senaste halvåret men det känns som dom är jävligt service minded!! :)

:)
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Åh fyfan...vad skönt att det gick bra :krama
Min pappa har fått samma grej två ggr..inte stillestånd men balllongsprängning. Han mår ganska bra under omständigheterna. Stor kram till dig o dina

Tack tack! :)
Har pratat med honom själv nu och bortsett från att han var trött så sa han att han mådde bra.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top