Vad fick dig att le idag?

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
Stunthoj
Gjorde en dvärg snögubbe med en grillkorv som k*k precis vid stora vägen, och gjorde en navel med massa navelludd i...det som fick mig att garva va att bilar åkte förbi långsamt haha:arsele
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tantens min tvärs över gatan när hennes paraply blåste all världens väg och landade/fastnade på vindrutan på en parkerad lastbil! :D
 

Kia

Guest
En helt underbar nyhet som jag fick på PM för en liten stund sen fick mig att jubla av glädje....... :) :yoparty
 

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Ort
Nässjö
Hoj
R6 -08
nej men det finns ju en del ;) kanske inte halvnakna men trevliga att titta på och efter lite sprit på julfesten så vet man aldrig :)
 

Kia

Guest
Det är lördag, ledig och jag behöver inte gå utanför dörren om jag inte vill.... :)
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Idag, när min son (10 år) firade min födelsedag med att värma bullar o ge mig två grejer som han kämpat med i syslöjden säkert hela terminen...
 

Dominator-Rocks

Guest
:)

Fick ordning på oredan i datorn som jag hade skapat själv!
SBT
 

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
Ler för att det idag är 20 år sedan jag föddes, vintern lurar bakom hörnet och att det är en perfekt dag för att fira både min födelsedag och mäster Cs minnesdag.
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Gratulerar!

On topic: Idag är jag glad för att jag scoreade 8 biljetter till Maiden på Ullevi:D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag satt och tokringde som ett fucko till Ticnet från 5 i 9 till halv 12 för att få Maiden biljetter. Tillslut kom jag igenom och fick mina 5 biljetter!! Vill dock inte se min telefonräkning då jag satt i telefonkö i 33 minuter :skrämd
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hade en härlig vecka i Barcelona... Folk badade där, alla körde hoj och solen sken. Behöver jag tillägga att ölen var god? :D Lite trist att komma hem till kylan igen, men vintern i Sverige har sin charm den också, så länge det inte är regn och rusk. Undrar om det blir någon mer tur med hojen. Håller tummarna för att det ska vara plusgrader och sol nästa helg!
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Glad för att jag orkade lägga på mer vikter på gymmet idag =)
Fast upptäckte att jag ligger lite i lä. En sån där magmaskin som man sitter i och ska dra ihop sig själv, armbågarna mot knäna. Vet inte vad dom kallas.
Sitter en kille först och kör den där. Ser tungt ut tänker jag. Dags för min tur.
Grabben sitter med 90 kilo i den där. Jag har tills idag kört med 10 kilo. Vågade mig på 20 kilo och det var inga problem =) Men 90 kilo... puh
 

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Iofs inte idag, men igår... när jag får ett mess från en tjej jag träffade och kysstes lite med i lördags: "förresten, du är en jäkel på att kyssas".

Det värmde min bakfylletyngda söndagseftermiddag iaf. =)
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top