Vad fick dig att le idag?

Se på fan, då är det ju ännu onödigare att skräpa ner den här tråden.
Fan, jag kanske skulle ha skrivit i "Idag är jag förbannad..."-tråden istället.

Så. Nu ska jag lägga ner det här med släp... ?

• Gilla
Reaktioner: GuW
Den här raden gillde jag:

Enhjuliga släp
Det finns inga regler överhuvudtaget för enhjuliga släp.

Har du någon släpvagn nu?
(jag tänkte eftersom du hade kula på förra hojen)
Har börjat bygga på en enklare vagn men inte fått klart den ännu, så på gamla hojen körde jag bara med ett litet lasträcke typ så här:

luggagerack-for-trailer-hitch_tiny.jpg

Jag tog en premiärtur med "Svarten" idag, efter att ha monterat PC5 och körde på Dynojets optimerade "standardmapp" för min modell.

Den är för go och vass alltså : )
svarten.jpg

Två muffins i en ugn.
Muffin 1: "det börjar bli varmt här"
Muffin 2: "whoa! en talande muffin!!!

Alla positiva kommentarer jag fått på nya jobbet av kollegor i alla möjliga befattningar.

De flesta i stil med -Välkommen, jag har bara hört gott om dig från alla leverantörer. Är glad att ha dig ombord.

Det trodde jag inte när responsen från förra chefen när jag sa upp mig efter 16 års tjänst var -Jaha? och sen avslutades det samtalet.

Alla positiva kommentarer jag fått på nya jobbet av kollegor i alla möjliga befattningar.

De flesta i stil med -Välkommen, jag har bara hört gott om dig från alla leverantörer. Är glad att ha dig ombord.

Det trodde jag inte när responsen från förra chefen när jag sa upp mig efter 16 års tjänst var -Jaha? och sen avslutades det samtalet.
Det påminner om när jag slutade på mitt förra jobb, också efter 16 år. Man får se det som en bekräftelse på att man fattat helt rätt beslut.

När jag läste det här log jag.
Ericssons betalningar till IS är bara ett exempel på hur man jobbar för att nå resultat i Sverige. Överallt.

Det är som de säger, man saknar inte kon förrän båset är tomt.
Och kul att höra. :tummenupp Man spenderar allt för mycket av sitt liv på jobbet för att inte ha en trevlig upplevelse.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman