Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
www.svmc.se
Har börjat bygga på en enklare vagn men inte fått klart den ännu, så på gamla hojen körde jag bara med ett litet lasträcke typ så här:Har du någon släpvagn nu?
(jag tänkte eftersom du hade kula på förra hojen)
Det positiva är väl att det nu åtminstone finns en vettig människa på en dylik!Köpte en sån här för att pendla till jobbet, trots att det ser lite muppigt ut att sväva fram.
SkitkulView attachment 470804

Vilken årsmodell är det ?Jag tog en premiärtur med "Svarten" idag, efter att ha monterat PC5 och körde på Dynojets optimerade "standardmapp" för min modell.
Den är för go och vass alltså : )
View attachment 471452
2006Vilken årsmodell är det ?
Det påminner om när jag slutade på mitt förra jobb, också efter 16 år. Man får se det som en bekräftelse på att man fattat helt rätt beslut.Alla positiva kommentarer jag fått på nya jobbet av kollegor i alla möjliga befattningar.
De flesta i stil med -Välkommen, jag har bara hört gott om dig från alla leverantörer. Är glad att ha dig ombord.
Det trodde jag inte när responsen från förra chefen när jag sa upp mig efter 16 års tjänst var -Jaha? och sen avslutades det samtalet.
Det är som de säger, man saknar inte kon förrän båset är tomt.Alla positiva kommentarer jag fått på nya jobbet av kollegor i alla möjliga befattningar.
De flesta i stil med -Välkommen, jag har bara hört gott om dig från alla leverantörer. Är glad att ha dig ombord.
Det trodde jag inte när responsen från förra chefen när jag sa upp mig efter 16 års tjänst var -Jaha? och sen avslutades det samtalet.
Hade absolut inte en genomgående otrevlig upplevelse på förra jobbet. Bytte för att komma till, inte för att komma ifrån.Det är som de säger, man saknar inte kon förrän båset är tomt.
Och kul att höra.Man spenderar allt för mycket av sitt liv på jobbet för att inte ha en trevlig upplevelse.
True story"Man är alltid oumbärlig när man vill ha ledigt, men vill man ha högre lön kan dom ersätta en med vemsomhelst från gatan"
En bekant prövade den tesen när han skulle vara pappaledig (utöver pappadagarna) och hans chef tyckte att han "behövdes på företaget".
Då sa han "Om jag är så oumbärlig för företaget, då är jag rejält underbetald"
Det slutade både med höjd lön och pappaledighet när det passade företaget bäst under året.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |