Vad fick dig att le idag?

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Jag mötte sopbilen idag på en annan gata och frågade om de kunde tömma min tunna även om det inte var dags. Jag kommer inte vara hemma då så det skulle underlätta om den tömdes redan nu.
- Inga problem, ställ ut den, vi är där om en halvtimme. Sverige idag! :tummenupp
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Jag mötte sopbilen idag på en annan gata och frågade om de kunde tömma min tunna även om det inte var dags. Jag kommer inte vara hemma då så det skulle underlätta om den tömdes redan nu.
- Inga problem, ställ ut den, vi är där om en halvtimme. Sverige idag! :tummenupp
Fake news!
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Snott från Aftonhoran:

Bomblektion gick fel – talibaner sprängde sig själva​

Minst 30 talibaner har dött i Afghanistan efter att ha råkat spränga sig själva under en lektion i att bygga bomber.

Planen var att de skulle lära sig bygga bomber som skulle användas i attacker, men någonting gick fel och de sprängde i stället sig själva, rapporterar den afghanska nyhetsbyrån Khaama Press och AP. Händelsen ägde rum under lördagsmorgonen i en moské i byn Qultaq, som ligger i Balkh-provinsen.

Bland talibanerna fanns sex utländska medborgare, som däremot inte kunde identifieras på grund av skadorna.

Talibanernas talespersoner dementerar däremot händelsen helt och hållet och säger att de dog när de attackerades av andra.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Numera är aftonhoran.se ägd av en privatperson, registreringen går ut 2021-06-18 och just nu pekar DNS ingenstans. Förr om åren blev man omdirigerad till aftonbl*det.se och alltid lika kul att skriva in hor-URL'en inför andra.
Få man köpa en domänadress och omdirigera till vilken annan hemsida man vill?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top