Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Någon Boråsare verkar ha infantil humor. Men det är gediget gjort är det ut som, inget hafsverk :brynad

Näe, det var en ståtlig rondellkuk, häromkring brukar dom vara hastigare gjorda, men ÅAS brukar dom färga ollonet rosa så den syns bättre
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
På sidan 1337 måste man bara lägga in något... bara hoppas att det inte wrappar över till 1338.

:blah ni som är ute och krockar idag på E4'an.

rotebro-2021-01-28.jpg
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Förmodligen inte så höga krav på att det ska bli rakt heller..

20210201-214137.jpg


20210201-214013.jpg
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
I en skog nära mig så finns det rävar, när jag passar dotterns jycke (bordercollie/samojed) så brukar han leka med rävarna när tillfälle bjuds.
Vår hund älskar att springa efter rävar och det har två gånger resulterat i skabb. När man ser hur hunden lider så tänker man hur hemskt det är i naturen där dom inte får hjälp utan dör av det.
Dagens medicin för hund är turligen bra och enkel, det var värre när skabben var ny i Sverige. Den hunden vi hade då slickade i sig av skabbschampot vilket förstörde magen så vi fick skjuta den.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Igår när jag knatade hem från dagis med grabben i vagnen mötte vi en Uber-taxi i gott tempo på den smala gång och cykelbanan. Lagom när jag var beredd att slänga både barnvagn och mig ut i snöhögarna mellan oss och husen bredvid svängde han ut mot bilvägen, in i den höga och kompakta snövallen. Med ett dovt BOFF blev han stående där, på tvären, halva bilen på gång och cykelbanan och halva på en p-ruta. Han spann framåt och han spann bakåt, och kom inte en jävla millimeter. Då log jag, och förklarade för grabben vad karma är :hihi
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Jävla tur man har ett ombyte kläder i bilen , blev dålig i magen och hade 30 sekunder innan man blev tvungen och skita.Jag fastna i trafiken och blev tvungen att bara inse....jag titta bara rakt ut mot solnedgången och log - som mot ett svampmoln från en från en kärnvapensmäll.Ni vet den där minen som en katt har när den skiter o lådan.Fanns inget och göra.Jag satt där varm o go som en bebis som gjort i blöjan riktigt fett.Jag insåg att jag inte kunde göra nått åt det förutom att åka till en spolhall för bilar....
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
spolhall för bilar....
Plötsligt händer det. 8 år sedan. Vinterkräkan. Låser upp ytterdörren och känner då precis - ÅH JÄVLAR - hann inte få av mig kläderna medans jag förflyttade mig 2 meter in till duschen. Fontän ur alla hål. Måste någongång ha hänt andra, typ på buss/tåg/flyg, hemska tanke!

<edit>Eftersom vi är på sidan 1337 lär jag posta en leet-video
</edit>
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top