Jag som inte har enskilt garage skriker av mig i bilen på väg till och från jobbet.Bra tips. Man kan rädda äktenskap även genom att ta med frustrationen ut i garaget![]()
Helger är tuffa eftersom man inte jobbar. Älskar min familj men gillar den inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag som inte har enskilt garage skriker av mig i bilen på väg till och från jobbet.Bra tips. Man kan rädda äktenskap även genom att ta med frustrationen ut i garaget![]()
Bra tips. Man kan rädda äktenskap även genom att ta med frustrationen ut i garaget![]()
Bra poäng där, en uppdatering skulle ha gjorts för länge sen!Hur har garaget utvecklats?
Det såg ju väldigt fint ut, med bra potential!
Slår ett slag för ett mini-cafe, med fullständiga rättigheter.
Det blev ett riktigt lyft, och ofta kommer någon och knackar på dörren när dom ser att det lyser, eftersom det alltid finns möjlighet till en kaffe eller någonting annat om man så önskar.
Till och med mina avkommor vill vara med på garagekvällar, dom kan snickra eller måla någonting medans jag servar någon hoj, eller pillrar med någonting roligt.
Och gjorde på enklaste sätt med ett litet kylskåp, en bänkskiva och en jeepdunk, och utifrån det fick det växa fram.
Som mysbelysning tjänsgör en riktigt gammal bensindunk från en båt.
Så nu har "Cafe Dunken" blivit en relativt välkänd och uppskattad verksamhet - alltid öppet!
View attachment 496711
Mera hojar!Mera plats!
Hur har garaget utvecklats?
Det såg ju väldigt fint ut, med bra potential!
Slår ett slag för ett mini-cafe, med fullständiga rättigheter.
Det blev ett riktigt lyft, och ofta kommer någon och knackar på dörren när dom ser att det lyser, eftersom det alltid finns möjlighet till en kaffe eller någonting annat om man så önskar.
Till och med mina avkommor vill vara med på garagekvällar, dom kan snickra eller måla någonting medans jag servar någon hoj, eller pillrar med någonting roligt.
Och gjorde på enklaste sätt med ett litet kylskåp, en bänkskiva och en jeepdunk, och utifrån det fick det växa fram.
Som mysbelysning tjänsgör en riktigt gammal bensindunk från en båt.
Så nu har "Cafe Dunken" blivit en relativt välkänd och uppskattad verksamhet - alltid öppet!
View attachment 496711
Färre bilar!Mera hojar!
21" yd på däcket!Som ni kan se vid nr.12 i listan, så har jag köpt en däckkrängare:
Står hos Motea att den ska klara upp till 21 tum, men det är lögn. Vi har provat och det går att spänna fast ett 17, möjligen max 18 tum. Så vad ska jag med den till? Ingen aning. Och Moteas snåriga returpolicy behöver jag advokat för att klara ut.![]()
Däckavmonteringssats passande för chopper/customcykel Slim med balanseringsstativ för motorcykeldäck svart XL9 CB25576
Set bestående av en däckväxlare och ett balanseringsstativ för motorcyklar från ConStands Varje vikbar design för okomplicerad transport och platsbesparande förvaring Däckväxlare för enkelt byte av motorcykeldäck Gör det snabbt och enkelt att byta däck i verkstaden, garaget eller på...www.motea.com
Gissningsvis tar balanseringsmojen som följde med, max 17 den med. Känner mig grundlurad.
Som ni kan se vid nr.12 i listan, så har jag köpt en däckkrängare:
Står hos Motea att den ska klara upp till 21 tum, men det är lögn. Vi har provat och det går att spänna fast ett 17, möjligen max 18 tum. Så vad ska jag med den till? Ingen aning. Och Moteas snåriga returpolicy behöver jag advokat för att klara ut.![]()
Däckavmonteringssats passande för chopper/customcykel Slim med balanseringsstativ för motorcykeldäck svart XL9 CB25576
Set bestående av en däckväxlare och ett balanseringsstativ för motorcyklar från ConStands Varje vikbar design för okomplicerad transport och platsbesparande förvaring Däckväxlare för enkelt byte av motorcykeldäck Gör det snabbt och enkelt att byta däck i verkstaden, garaget eller på...www.motea.com
Gissningsvis tar balanseringsmojen som följde med, max 17 den med. Känner mig grundlurad.
Ja har dom så dålig koll på deras produkter så bojkottar vi dom!...eller vara bitter över att de snackar upp en kass produkt! Iaf ett tag till...![]()
Som ni kan se vid nr.12 i listan, så har jag köpt en däckkrängare:
...eller vara bitter över att de snackar upp en kass produkt! Iaf ett tag till...![]()
Haha, "Buy quality..." Om det var att grejen glappade eller kärvade, så visst, då får man stå sitt kast om man köper billigt junk. Men i det här fallet tog den inte 21 tum som det stod, så vi hann inte börja känna på kvaliteten...”Buy Quality, cry once”
Nu åker du på att BÅDE köpa skiten OCH kvalitet, det är dyrare än bara kvalitet.
Inte för att strö salt i såren, ditt exempel var bara så tydligt.
Jag lider med dig och konstaterar samtidigt att du inte gjort misstaget tillräckligt många gånger för att lära dig läxan… ”Dyrt att köpa billigt” funkar också.
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
|
|
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |