Vad behövs i ett hojgarage?

Ens partner. Oftast inte ens partner...
Håller inte med. Det är det som saknas mest, nu är jag ju inte man då så ni funkar kanske annorlunda men det finns ju inget som är så mysigt som en man som mekar i garaget på sin eller min hoj, hänger där ihop och pratar om hojresor man gjort eller ska ta ihop. Ett hojgarage kan ha allt, men utan en partner som är med så är det jäkligt fattigt och tomt, ganska dötrist.
Men som sagt, jag är kvinna så jag behöver inte ett garage där jag får vara ifred, typ man cave behov, så det är väl annorlunda.

Håller inte med. Det är det som saknas mest, nu är jag ju inte man då så ni funkar kanske annorlunda men det finns ju inget som är så mysigt som en man som mekar i garaget på sin eller min hoj, hänger där ihop och pratar om hojresor man gjort eller ska ta ihop. Ett hojgarage kan ha allt, men utan en partner som är med så är det jäkligt fattigt och tomt, ganska dötrist.
Men som sagt, jag är kvinna så jag behöver inte ett garage där jag får vara ifred, typ man cave behov, så det är väl annorlunda.
Du är ju dessutom en väldigt annorlunda kvinna också.

Å med det menas på intet sätt negativt.

Kanske skall skrivas om till "någon som inte är intresserad".

Garagehäng är bland den bästa terapin som finns. Kan man få ut det med den man bor med - toppen

Hittade en mus igår (nej, inte en sådan rolig, en fyrbent gnagare) i kallgaraget igår.
Den ville jag inte ha där.

En 5 tons hjullastare. Men nu är det såpass varmt ute att det går att byta läckande hydraulslangar.
Jag skulle nog säga att det nog går att hitta användingsområden för den också men isf måste jag förutom själva hjullastaren även behöva ett större garage - på alla ledder.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC