Dark_Messenger
Guest
Det finns alltså människor som tror på myten om "den lyckliga horan". 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det finns alltså människor som tror på myten om "den lyckliga horan".![]()
...killar som uppgivit att de tagit emot ersättning för sex större än gruppen tjejer...
Det mesta av exemplen du skrev tycker jag faller under utnyttjande/tvång och bör inte få förekomma inom vare sig prostitution eller porrindustrin.
Det stora problemet med att legalisera prostitution är ju att kunna kontrollera att det går rätt till och att ingen far illa. Statliga bordeller kanske ökar kontrollen och minskar övrig prostitution, men de kommer ändå inte att ta bort gatuprostitution och de som säljer sig/säljs mot sin vilja.
Själv vill jag ha rätten att på mina egna villkor sälja sexuella tjänster om jag så önskar, utan att köparen ska riskerar straff. Sen att det kanske inte finns intresserade köpare är en annan sak.![]()
Tja, den där va hon nu heter som en gång per år stämmer staten för koppleri (hon betalar ju skatt på sina tjänster) verkar i övrigt rätt nöjd med sin situation. Sen är hon måhända inte helt rätt vaccinerad, men det hör ju ev. inte till historien![]()
Det finns alltså människor som tror att en verksamhet försvinner om man kriminaliserar den.![]()
...Var är alla kvinnorna? Alla lyckliga fnask eller alla de tjejer som minsann hade jobbat med det om det bara varit lagligt... Bra pröjs, fria arbetstider och så får man ju dessutom arbeta med människor och det vet vi ju att tjejor gillar. Var är alla legaliseringsbrewdar?!
Alla killar verkar ju hajja hur lyckliga hororna är. Varför hajjar inte tjejerna det?!
Hur lycklig är den ensamstående 6-barnsmamman som sliter häcken av sig på sitt städjobb för en ursel lön?
Ett kontors eller städjobb är rätt lätt att lägga bakom sig. Pröva lägga bakom dig doften, ljuden, känslan av en massa svettiga, frustande gubbar som kladdar på dig och penetrerar dig på alla tänkbara sätt.
Skillnaden är väl att 6-barnsmamman kommer må rätt bra när hon väl får det bättre ekonomiskt medans den f.d. prostituerade med stor sannolikhet kommer vara riktigt trasig även om hennes livsituation förändras till det bättre.
Ett kontors eller städjobb är rätt lätt att lägga bakom sig. Pröva lägga bakom dig doften, ljuden, känslan av en massa svettiga, frustande gubbar som kladdar på dig och penetrerar dig på alla tänkbara sätt.
Doften av rengöringsmedel och att hålla i en skurborste är nog lite lättare att bära med sig i minnesarkivet....
Men vad vet jag. Alla SH:are verkar så överens så ni har nog bättre koll på alla lyckliga horor än jag....
Det är väl såna som dig som stämplar dom för dålig moral resten av livet som förstör deras liv, inte handlingen för 10 år sedan?![]()
Men vad vet jag. Alla SH:are verkar så överens så ni har nog bättre koll på alla lyckliga horor än jag....
Skillnaden är väl att 6-barnsmamman kommer må rätt bra när hon väl får det bättre ekonomiskt medans den f.d. prostituerade med stor sannolikhet kommer vara riktigt trasig även om hennes livsituation förändras till det bättre.
Doften av rengöringsmedel och att hålla i en skurborste är nog lite lättare att bära med sig i minnesarkivet....
Vilka karriärsmöjligheter har en 6-barnsmamma som jobbar som städare? Rätt liten skule jag vilja påstå.
Sen är det väl upp till hon som säljer sig på vilket sätt hon vill lämna ut sin kropp. De behöver väl inte välja svettiga gubbar, måste väl finnas en marknad för flator också?
Att sexarbetarna skulle vara speciellt lyckliga, mer än andra, tror jag inte men som alternativ till att slita ut kroppen på ett städjobb så kan jag förstå att det finns de som väljer den vägen. Säger inte att jag rekommenderar det.
Men med tanke på att den samlade uppfattningen här på SH verkar vara att huvuddelen av hororna gör det av fri vilja...
Vilka karriärsmöjligheter har en 6-barnsmamma som jobbar som städare? Rätt liten skule jag vilja påstå.
Att sexarbetarna skulle vara speciellt lyckliga, mer än andra, tror jag inte men som alternativ till att slita ut kroppen på ett städjobb så kan jag förstå att det finns de som väljer den vägen. Säger inte att jag rekommenderar det.
Hur lycklig är den ensamstående 6-barnsmamman som sliter häcken av sig på sitt städjobb för en ursel lön?
Det är väl såna som dig som stämplar dom för dålig moral resten av livet som förstör deras liv, inte handlingen för 10 år sedan?
Med samma logik borde homosexuella förbjudas då flertalet mår dåligt av att umgås med homofober.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |