Vad anser du om prostitution?

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

Skall prostitution legaliseras?

• Antal röstningar
    0
Så du reagerar över att tjejer som jobbar som strippor på porrklubbar är luttrade. Ja det tror gudarna att dom är (varför skulle de inte?).

Men vänta nu är inte dom tjejerna offer?

Tror du att samma tjejer är stolta och nöjda med sitt yrkesval/karriär ( :rolleyes: ) i vilket fall som helst?

Jag svarar naturligtvis som väntat nej och i Sverige skulle definitivt inte vara det men i USA verkar dom vara lite mer accepterade i samhället så helt säker är jag inte.
Sen tror jag inte städerskan på mitt jobb är särskillt stolt över sitt arbete heller...

Bonusfråga: Tror du samma tjejer har sökt jobben frivilligt och med samma entusiasm som man söker ett normalt kneg som verkar kalas på platsbanken.

Med tanke på att dom hade en fysik som fodrar uppskattningsvis 10 timmar träning per vecka så tror jag faktiskt dom varit rätt så målmedvetna.

Bonusfråga 2: Tror du majoriteten av dessa tjejer mår bra mentalt?

Tror du majoriteten av deras kunder mår bra mentalt?

Och så är PK-propagandan igång.. Denna artikel publicerades idag.
Vad vet hon lixom?! Vaddå inga lyckliga horor? Bara för att hon pratat med sina fnaskkollegor på gatan så innebär ju inte det att hon vet något. hade hon frågat på SH eller på Flashback så hade hon minsann fått ett annat svar!
http://www.aftonbladet.se/wendela/article5803688.ab

Är dom här också offer?
http://sydsvenskan.se/vetenskap/halsa/article223112/Martin-saljer-sex---for-att-han-vill.html
http://www.aftonbladet.se/wendela/article3511825.ab
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0012/09/netsex6.html
http://www.aftonbladet.se/wendela/article5793351.ab

Last edited:
Men vänta nu är inte dom tjejerna offer?

Nu blandar du ihop saker. Jag har aldrig sagt att de är offer.

Jag svarar naturligtvis som väntat nej och i Sverige skulle definitivt inte vara det men i USA verkar dom vara lite mer accepterade i samhället så helt säker är jag inte.
Sen tror jag inte städerskan på mitt jobb är särskillt stolt över sitt arbete heller...

USA är USA och Sverige är Sverige. Tror iofs inte att det är särskilt stor skillnad mellan själva "yrkeskategorien" om man jämför.

Med tanke på att dom hade en fysik som fodrar uppskattningsvis 10 timmar träning per vecka så tror jag faktiskt dom varit rätt så målmedvetna.

Det är kroppsbyggare också. Born to be stripper.. Nja skulle inte tro det va.

Tror du majoriteten av deras kunder mår bra

Jag har redan gjort klart att jag inte funderat över torskaspekten i det hela.

Jag har redan gjort klart att jag inte funderat över torskaspekten i det hela.

Om du följer mina inlägg så framgår det nog att jag främst reagerar över just perspektivet att den ena parten är kriminell men inte den andra.

Jag har inte ens röstat i pollen för jag är inte helt säker på om jag tycker att även horor ska kriminaliseras eller om torskarna ska bli lagliga igen.

Däremot så har jag en allmänt liberal syn på människors sätt att leva och väger därför åt legalisering.

Last edited:
Är dom här också offer?

Det är väl ingen nyhet att det finns ett par debatörer som hävdar att det är av egen fri vilja och i deras fall är det säkerligen så. Mest frekvent är det väl hon Isabella som syns i debatten...

Däremot går det säkerligen 10 olyckliga, trasiga tjejer per lycklig hora. Det är min utgångspunkt.

Om du hittar ett par bloggare som gillar att läderklädda kvinnor trampar dem på nötterna är det fortfarande inget bra stöd för tesen att killar överlag gillar att bli stampad på nötterna.

INte ens dessa lyckliga horor säger att de är representativa.

Vem är född att bli sopgubbe då?

Min son! :näsblod
Hans favoritleksak har varit en sopbil sedan han fick den och det enda han vill se på youtube är sopbilar (och tåg förvisso.). Han har dessutom alltid sagt att han ska bli sopgubbe när han blir stor. Det har varit hans ständiga svar sedan dess han blev gammal nog att förstå frågan och svara....

Så korvgubbens son skall bli sopgubbe! :huvet

Min son! :näsblod
Hans favoritleksak har varit en sopbil sedan han fick den och det enda han vill se på youtube är sopbilar (och tåg förvisso.). Han har dessutom alltid sagt att han ska bli sopgubbe när han blir stor. Det har varit hans ständiga svar sedan dess han blev gammal nog att förstå frågan och svara....

Så korvgubbens son skall bli sopgubbe! :huvet

Är du inte stolt över din sons val? :va

Ärligt talat så tyckte jag sopgubbarna var skittuffa när jag var liten och såg dom ta de tunga sopsäckarna och slänga in i gapet bak på sopbilen och sedan mosa sönder dom.

Om du följer mina inlägg så framgår det nog att jag främst reagerar över just perspektivet att den ena parten är kriminell men inte den andra.

Jag har inte ens röstat i pollen för jag är inte helt säker på om jag tycker att även horor ska kriminaliseras eller om torskarna ska bli lagliga igen.

Jo jag har kollat in dina inlägg och förstått vad du menar. Personligen skiter jag i just den aspekten i frågan.

Jag har inte heller röstat men skrivit ut min ståndpunkt i tråden.

Är du inte stolt över din sons val? :va

Han fyller snart tre så jag hoppas han hinner ändra sig men annars får man väl svälja stoltheten och acceptera det.

Den stora skillnaden är att HAN inte lär ha några problem med sin egen stolthet och sitt själsliv efter avslutad sopåkarkarriär... Fråga de som jobbat som prostituerade hur gärna de hade velat avlägsna de minnena för evigt ur minnesbanken....

Dom som vill betala för att ligga med äckliga polacker som har finnar i röven får väl göra det!! Dom som inte vill kan ju bilda klubb med mig.

Tycker inte att det är nåt fel att vara hora.... Tänk vad rik man skulle vara om man fick betalt för varje gång man knulla...

Så är det nån som är intressead så är det bara säga till 500 spänn natten och jag går med på allt! Men är du ful kostar det 1000 spänn ist, och för riktigt snygga är det så klart gratis! :)

Last edited:
Kommer lite ifrån huvudämnet om prostitution nu men jag tycker jag att det är lustigt att chippendales marknadsförs med stora posters överallt och i tidningar när de muskelösa snubbarna ska dansa på en arena i en stad och att det är helt ok medans strippklubbarna hålls i gömma. Varför?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien