flugan
Vem vet
D v s hur högt får transportfordonet vara för att komma igenom tunneln in till depån i falkenberg resp. knutstorp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Max 2,25 m står det på skylten över tunneln på Falkenberg. Men vi körde igenom med ett 2,65 m högt skåp i somras och det var ett par decimeter kvar upptill. Jag tror att det är samma höjd på Knutstorp.flugan skrev:2567674D v s hur högt får transportfordonet vara för att komma igenom tunneln in till depån i falkenberg resp. knutstorp?
Bingo skrev:2567693Max 2,25 m står det på skylten över tunneln på Falkenberg. Men vi körde igenom med ett 2,65 m högt skåp i somras och det var ett par decimeter kvar upptill. Jag tror att det är samma höjd på Knutstorp.
Tja, hur brett upptill är ett högskåp av typ Peugeot Boxerflugan skrev:2567731Hur brett var edert skåpet upptill?
oscar skrev:2567786Känns det inte som att det kvittar med tanke på att det finns andra vägar in i depån?
Du har aldrig blivit utkvalad på ett ERF vaoscar skrev:2567786Känns det inte som att det kvittar med tanke på att det finns andra vägar in i depån?

Bingo skrev:2567801Du har aldrig blivit utkvalad på ett ERF va![]()
Visste inte att man kunde bli det...flugan skrev:2567674D v s hur högt får transportfordonet vara för att komma igenom tunneln in till depån i falkenberg resp. knutstorp?
Så går det när man inte vågar ta steget fullt ut och köra en hoj med stoooor motorBingo skrev:2567801Du har aldrig blivit utkvalad på ett ERF va![]()
Ähum, i ett team är man minst två som kör. Jag körde dåligt, det medges, men inte sååå jäkla illa ändå. Resten av teamet kör 1000-kubikare... Vill inte peka ut någon men du hajarsandstream skrev:2568069Så går det när man inte vågar ta steget fullt ut och köra en hoj med stoooor motor![]()
Det är alltid svårt att ställa om från en stooooor snabb hoj till en liten och slöBingo skrev:2568107Ähum, i ett team är man minst två som kör. Jag körde dåligt, det medges, men inte sååå jäkla illa ändå. Resten av teamet kör 1000-kubikare... Vill inte peka ut någon men du hajar![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |