Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bez demonstrerar Àven att Jorge Martins taktik förra veckan inte var helt optimal.That's why you watch MotoGP!
Grymt av Bez och Aldeguer!
Podium för Fernandez med snyggaste hojen.
Mysteriet Bagnaia fortsÀtter förundra mig?![]()
Ja, Martin sa ju att det var slut pÄ försÀsongen förra racet sÄ tror han var rÀtt överladdad.Bez demonstrerar Àven att Jorge Martins taktik förra veckan inte var helt optimal.
En av hemligheterna bakom Ducatis framgÄngar de senaste Ären Àr ju all data de fÄtt pga att dom haft mÄnga hojar pÄ griden. Det gör att det gÄr snabbare att hitta rÀtt instÀllningar. NÀr det Àr en ny bana, dÀr dom inte haft data, har dom inte varit alls lika överlÀgsna tex.SÄ kul med lite yngre förmÄgor! RRaaaaul och FerrRRRRmin. Great. Bez Àr ju on fire nu!
Banjon, det Àr ju fan fel pÄ hojen. Man kan för fan inte tappa sjÀlvförtroendet frÄn ena veckan till den andra. NÀ, nÄnting Àr fan fel pÄ setupen inför rejsen. De hÄller pÄ att byta ut varenda del av hojen sÀkert mellan rejsen.
Dags att Kurt-Olsson frÄn en chans att bli chefsmekanier för Duacati...
Plugga in en ODB lÀsare och vÀlj "Load Motegi Settings".
Sen, rör för fan inget!
Nja, Ducati har ju övertagit Honda's gamle hojutvecklare Marc Marquez och jag tycker mig kÀnna igen vissa drag frÄn Honda's utveckling nÀr MM jobbade hos Honda.En av hemligheterna bakom Ducatis framgÄngar de senaste Ären Àr ju all data de fÄtt pga att dom haft mÄnga hojar pÄ griden. Det gör att det gÄr snabbare att hitta rÀtt instÀllningar. NÀr det Àr en ny bana, dÀr dom inte haft data, har dom inte varit alls lika överlÀgsna tex.
Nu har dom nog mixtrat sÄ mycket med Bagnaias hoj, att dom inte kan anvÀnda data frÄn andra duccar, vilket gör att dom gÄr bort sig i setupen.
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot NÀr Buell för... |
|
![]() |
Nytt vĂ€rldsrekord:âhighchair wheelieâ i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbestÀll... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |