Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Verkar vara den tiden på året...
På ett annat forum i ett annat land.
Person 1
Person 2
Person 2
På ett annat forum i ett annat land.
Person 1
Have had a Night Rod Special, A Fatbob and a Fatboy.
Person 2
One of my biggest problems with HD is the fact they appear to name all of their models after dildos.
Person 2
You tried to understand the real model numbers ? they have to give them easy to remember names for their buyers to understand ...some are embarrassing wink
How about a "FLTCU Rubber Mount Dresser Classic Ultra" ?
at least Harley havnt gone all politically correct with their marketing....yet ....

Har du ens suttit på en HD? Klart att du KAN sitta som en sopa om du önskar, finns ju mängder med tillbehör som ser snyggare ut än de är funktionella. Men är man bekväm av sig (som jag) så kan man få hojen minst lika bekväm som det går att göra den obekväm. Det är bara en av fördelarna med Harley, man kan skräddarsy den efter eget tycke och egna behov
Det första jag gjorde när jag köpte min var att byta till ett styre som passade min längd och önskade körställning, och jag har både ruta och förarryggstöd som jag kan sätta dit till längre turer. Med alla touringtillbehör sitter man som en kung, min hoj är ärligt talat bekvämare än skinnsoffan hemma hos mina päron