Vad är det för fel på HD-åkare?

Något som är än värre är gubbarna på sina Virago 535'or med korvätarhjälm och skinnbrallor. Med körkort på köpet och några tusen på banken bestämmer dom sig för att förverkliga sin tonårsdröm - 50 år för sent...

Svaret är enkelt, det kallas dåligt eller helt avsaknande av omdöme :D

vill ocksååååå....

.....jag vill också göra tomtebloss juh!!! :yoparty

:D... satan vad du e snygg nu... om det rä du på bilden :rolleyes:

Last edited:
Ja, förutom att de är fula, luktar illa, går konstigt, ofta lång behåring på haka och huvud, så har de valt en hoj med urusel körglädje ;-)

Är det en snygg tjej som kör, så har hon "oftast" bara valt en hoj med urusel körglädje:D

Last edited:
Något som är än värre är gubbarna på sina Virago 535'or med korvätarhjälm och skinnbrallor. Med körkort på köpet och några tusen på banken bestämmer dom sig för att förverkliga sin tonårsdröm - 50 år för sent...

Valet av mc kan man väl diskutera men om de drömt i 50 år kan de väl för fan få genomföra sin dröm när de nu får råd...

Va inte så överlägsen och jante...

Valet av mc kan man väl diskutera men om de drömt i 50 år kan de väl för fan få genomföra sin dröm när de nu får råd...

Sådär säger du bara för att du vill bekräfta valet av din telefonkiosk. :D ;)

Kände du dig träffad och vad har jantelagen med det här att göra? :va Jag har väl ändå rätt att säga precis vad jag tycker.

Kände du dig träffad och vad har jantelagen med det här att göra? :va Jag har väl ändå rätt att säga precis vad jag tycker.

Finns ju ingenting som stämmer överens med mig så känner mig inte träffad på en fläck.
Alla får säga vad de tycker, alla får även välja hoj efter tycke och smak.
Låter bara som du tycker det ska finnas ålderskrav uppåt för att framföra hoj?

Brukar smyglåna farsans HD ibland.. de är halvmysigt faktiskt :gnissla

Vrid OCH effekt är the shit. :ducce

Precis!!! Saknas den ena ingrediensen och då talar vi om hk så händer det inte mycket :) = 74hk, 125 nm på 350kg då spelar det ingen roll om man få ut 74hk redan vid 1500 rpm...

Jag och tjejen tog en liten romantisk promenad med lillen igår, lyssnade på fågelkvittret och njöt av solskenet. Sen ska man korsa kungsgatan.. vad kommer då... Jo, en snubbe på HD med pottkruka och 300 däck svängde ut och varva ur den på ettan i runt 60 blås.. trodde nästan han skulle pricka trotoarkanten men tyvärr..

Det gick inte fort men det LÄT NÅGE FRUKTANSVÄRT... Han lyckades inte imponera på oss, enda han gjorde var att fixa så min tinnitus blev värre... :finger:mad::mad:

Man tycker ju att låter något mycket borde det gå snabbt men så äre inte alltid.. om nån HD ägare skulle se detta stoppa i insatserna igen, de e ungefär lika tufft som att jag skulle köra rör på min V40.. :tungan

Jag och tjejen tog en liten romantisk promenad med lillen igår, lyssnade på fågelkvittret och njöt av solskenet. Sen ska man korsa kungsgatan.. vad kommer då... Jo, en snubbe på HD med pottkruka och 300 däck svängde ut och varva ur den på ettan i runt 60 blås.. trodde nästan han skulle pricka trotoarkanten men tyvärr..

Det gick inte fort men det LÄT NÅGE FRUKTANSVÄRT... Han lyckades inte imponera på oss, enda han gjorde var att fixa så min tinnitus blev värre... :finger:mad::mad:

Man tycker ju att låter något mycket borde det gå snabbt men så äre inte alltid.. om nån HD ägare skulle se detta stoppa i insatserna igen, de e ungefär lika tufft som att jag skulle köra rör på min V40.. :tungan

...vi börjar bli gamla tepåsen... :D Men jag håller med, de är bra på att omvandla bensin till oljud utan något effektuttag där i Milwaukee, trots att det är twinnar de byggt sedan hedenhös.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti