Kan du utveckla Plug And Play?Jag har också Cordona PQ8, lättare än så blir det inte. Plug and Play.
Ska man fortfarande dra en kabel till varje tändspole?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du utveckla Plug And Play?Jag har också Cordona PQ8, lättare än så blir det inte. Plug and Play.
Ja, det ser iaf ut så.Kan du utveckla Plug And Play?
Ska man handla fina grejer handlar man av DWE.
http://www.dwe.se/
Jävlar vilka prylar. Och kanske lite dyrare.
/ Jens
Kan du utveckla Plug And Play?
Vette fan om jag skulle kalla det Plug and Play med tanke på att en hel del ska rivas av hojen först, men jag förstår vad du menarJapp, plugga på dig på varje tändspole med medföljande kontakter, placera boxen där du vill ha den, gör inställningarna i boxen, koppla in brytaren, tuta och kör. Tar inte många minuter.
Vette fan om jag skulle kalla det Plug and Play med tanke på att en hel del ska rivas av hojen först, men jag förstår vad du menar![]()
En riktig hoj har minst 4 cylindrar, det vet du innerst inneOkej, jag förstår dig med, men jag behövde inte riva något på min RC8:a. Lyfte tanken, där jag hade ett lock som man lyfte och kom då åt främre cylindern, bakre cylindern kommer man åt ännu lättare, köp en riktig hoj så blir allt plug and play
.
Aha, nu vet jag vem det är som gnäller mestMen för helvete, Skriv inte nått du när inte har en jävla aning. Vare sig i denna tråd eller alla andra trådar som du jämt o ständigt ska in i o kladda i. Sluta förpesta detta trevliga forum med ditt ständiga skitsnack. Kan du inte bara banna dej själv och förvinna ut i periferin. Det vore bra...
Hmmm, ungefär som en orange r1(?) som brukar köra med banåkning.nu? Smäller som tusan =)
En riktig hoj har minst 4 cylindrar, det vet du innerst inne![]()
Nja, en moped väger under 120 KgMen en RÄSERhoj väger under 120 kg![]()
Och 125 R + 250 R, som du gevetvis glömde.Nja, en moped väger under 120 Kg![]()
Frågan är om du väger under 120 kg?Nja, en moped väger under 120 Kg![]()
Knappt, det är därför jag kör hoj för mänFrågan är om du väger under 120 kg?
Jag skulle gärna vilja veta mer om det så om någon vet berätta gärna!Var det inte diskussioner i nån tråd om att QS sliter på motorn nå förbannat, för att det blir såna lastväxlingar när man bryter tändningen?
Jag har en sån till salu!
Jag sökte lite och hittade det här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196678Knappt, det är därför jag kör hoj för män
Jag skulle gärna vilja veta mer om det så om någon vet berätta gärna!
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |