Frostbite
Guest
är ny och har inte koll på någonting. vart brukar ni samlas någonstanns? blädrade lite i tråden och stationen dyker upp ganska ofta? har ingen att köra med så jag tänkte titta in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frostbite skrev:är ny och har inte koll på någonting. vart brukar ni samlas någonstanns? blädrade lite i tråden och stationen dyker upp ganska ofta? har ingen att köra med så jag tänkte titta in
Lika försiktigt som vanligtJedda skrev:Synd att man inte kunde. Hoppas att ni körde försiktigt![]()
Frostbite skrev:det var lattjo. jag var kanske lite bromskloss men blir duktigare med tiden kan man hoppas. hänger gärna på fler gånger![]()
Frostbite skrev:det var lattjo. jag var kanske lite bromskloss men blir duktigare med tiden kan man hoppas. hänger gärna på fler gånger![]()
sporTlovEr skrev:Då är vi 2 bromsklotssar![]()
Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj.sporTlovEr skrev:Då är vi 2 bromsklotssar![]()
Va snackar du om?aRWe skrev:Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj.![]()
aRWe skrev:Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj.![]()
dömma däjWestW skrev:Måste hjälpa Tina att spamma sönder tråden.
På en HOJ är det 6 (2 på var sida om framdäcket och 2 vid bakdäcket, fråga Danne) på en moppe är det kanske 2TinaTjejen skrev:Va snackar du om?
2 äre bara![]()
![]()
snicksnack, de e bara för ni ska bromsa er genom kurvor, medans jag fräsER på i kurvornaaRWe skrev:På en HOJ är det 6 (2 på var sida om framdäcket och 2 vid bakdäcket, fråga Danne) på en moppe är det kanske 2![]()
Bromsarna använder jag bara när det kommer någonting under 1250 cc i vägenTinaTjejen skrev:snicksnack, de e bara för ni ska bromsa er genom kurvor, medans jag fräsER på i kurvorna![]()
shit, jag e ju så jäfla fyndig så hälften hade vart nog!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |