Västerås-åka

är ny och har inte koll på någonting. vart brukar ni samlas någonstanns? blädrade lite i tråden och stationen dyker upp ganska ofta? har ingen att köra med så jag tänkte titta in

Frostbite skrev:
är ny och har inte koll på någonting. vart brukar ni samlas någonstanns? blädrade lite i tråden och stationen dyker upp ganska ofta? har ingen att köra med så jag tänkte titta in

Stationen stämmer bra det. Bara att komma förbi :tummenupp

Synd att man inte kunde. Hoppas att ni körde försiktigt :rofl

såg er köra förbi mig idag...synd att ni inte visste att jag bodde där ,innan skultuna så jag kunde bjuda på kaffe :)

det var lattjo. jag var kanske lite bromskloss men blir duktigare med tiden kan man hoppas. hänger gärna på fler gånger :)

Frostbite skrev:
det var lattjo. jag var kanske lite bromskloss men blir duktigare med tiden kan man hoppas. hänger gärna på fler gånger :)

Klart min övningskörnings/manöverbane-kompis ska va med! Välkommen med!

sporTlovEr skrev:
Då är vi 2 bromsklotssar :tummenupp
Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj. :hihi

aRWe skrev:
Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj. :hihi
Va snackar du om?
2 äre bara:mattias :rodnar

aRWe skrev:

Måste hjälpa Tina att spamma sönder tråden.

8st är det faktiskt fram på en riktig hoj :tungan

aRWe skrev:
På en HOJ är det 6 (2 på var sida om framdäcket och 2 vid bakdäcket, fråga Danne) på en moppe är det kanske 2 :D
snicksnack, de e bara för ni ska bromsa er genom kurvor, medans jag fräsER på i kurvorna :rofl

shit, jag e ju så jäfla fyndig så hälften hade vart nog! :hihi

TinaTjejen skrev:
snicksnack, de e bara för ni ska bromsa er genom kurvor, medans jag fräsER på i kurvorna :rofl

shit, jag e ju så jäfla fyndig så hälften hade vart nog! :hihi
Bromsarna använder jag bara när det kommer någonting under 1250 cc i vägen :hihi

bromsar vad e de :va hö hö hö nu va jag rolig :arsele

ja jag ligger hem med ont i halsen å feber och har astråkigt. typist när det är så gött väder ute

Det är lika här förkyld som attan, hade ont i hela kroppen igår. Någon som känner sig skyldig från Kinnekulle?

Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h