Västerås-åka

Det är klart att alla är välkommna att åka med oss på Onsdagsåkningarna, men inte varje vecka.

Meningen är att det inte skall finnas några "freerides" pröva oss och bestäm dig. Är du snål och inte vill bli medlem så håll dig till Överskottsbolaget och spar dina pengar till julen.

Vill man pröva oss innan man blir medlem så är det fritt fram. Åk med oss, vissa intresse, kom med förslag, visa intresse, var framåt, och och och klubbanda :pannkyss

passar det inte sök till Bågen MC.

:banana

ja visst vart det en tur. tre hojar å 5 tappra människor trotsade vädret som äkta vikingar å tog oss till sala å tillbaka=) i kanonfint väder.
tack skitskraj, ivarS , maria, å min egna ryggsäck Zita. för underbart sällskap

r matte skrev:
ja visst vart det en tur. tre hojar å 5 tappra människor trotsade vädret som äkta vikingar å tog oss till sala å tillbaka=) i kanonfint väder.
tack skitskraj, ivarS , maria, å min egna ryggsäck Zita. för underbart sällskap

Ja det blev en lagom sväng :tummenupp det var ju inte helt fel att solen tittade fram och torkade upp vägarna så det gick att gasa lite :banana

nu äntligen ser vädret ut att bli bra på en onsdag så nu tycker jag att alla kommer ner på station imorgon för lite gemensam åkning. framför allt dom nya som skriver här på forumet skulle jag vill träffa. ha det gött. syns imorgon

Är det 5 eller 6... har fan glömt! Så länge sen är det man åkte

Hej på er.

Jag har suttit och kollat kartor för att se om det finns några bra småvägar för att ta sig från Uppsala till Västerås. Men jag har inte testat. Nu kom jag på att ni är ju ute och åker varje onsdag i trakterna så ni måste ju veta. Nå, finns det eller måste man åka den tråkiga E18 ? :)

Lotta skrev:
Hej på er.

Jag har suttit och kollat kartor för att se om det finns några bra småvägar för att ta sig från Uppsala till Västerås. Men jag har inte testat. Nu kom jag på att ni är ju ute och åker varje onsdag i trakterna så ni måste ju veta. Nå, finns det eller måste man åka den tråkiga E18 ? :)

hum det får du fråga ARWE "mr gps" om han vet bäst.

Sigtuna - Enköping - Kungsåra - Irsta - Västerås :tummenupp

Lotta skrev:
Hej på er.

Lotta skrev:
Hej på er.

Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.

Nummer 2:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Enköping-E18 till Ängsö korsningen-Irsta-Västerås
Kolla en karta innan du åker så du har en liten uppfattning hur du ska åka finns dock risk att du får börja i god tid.

skitskrajmc skrev:
Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.

Nummer 2:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Enköping-E18 till Ängsö korsningen-Irsta-Västerås
Kolla en karta innan du åker så du har en liten uppfattning hur du ska åka finns dock risk att du får börja i god tid.

Tack!
Ok. kollar en karta. Har hela dagarna på mig så jag lär väl komma fram någon gång. Tänkte hälsa på Roberto och kompisar och kolla in Forza racing kanske...Få se vilken dag det blir...Men tack för tipsen.. :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing