Västerås-åka

är ny och har inte koll på någonting. vart brukar ni samlas någonstanns? blädrade lite i tråden och stationen dyker upp ganska ofta? har ingen att köra med så jag tänkte titta in

Frostbite skrev:
är ny och har inte koll på någonting. vart brukar ni samlas någonstanns? blädrade lite i tråden och stationen dyker upp ganska ofta? har ingen att köra med så jag tänkte titta in

Stationen stämmer bra det. Bara att komma förbi :tummenupp

Synd att man inte kunde. Hoppas att ni körde försiktigt :rofl

såg er köra förbi mig idag...synd att ni inte visste att jag bodde där ,innan skultuna så jag kunde bjuda på kaffe :)

det var lattjo. jag var kanske lite bromskloss men blir duktigare med tiden kan man hoppas. hänger gärna på fler gånger :)

Frostbite skrev:
det var lattjo. jag var kanske lite bromskloss men blir duktigare med tiden kan man hoppas. hänger gärna på fler gånger :)

Klart min övningskörnings/manöverbane-kompis ska va med! Välkommen med!

sporTlovEr skrev:
Då är vi 2 bromsklotssar :tummenupp
Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj. :hihi

aRWe skrev:
Bromsklossar=Är dom små tingestarna som sitter i bromsoken som sitter vid hjulen och är dom som får stopp på hojen när man drar i handtaget på höger sida eller fotpedalen på höger sida, dom är 6 st till antal på en hoj. :hihi
Va snackar du om?
2 äre bara:mattias :rodnar

aRWe skrev:

Måste hjälpa Tina att spamma sönder tråden.

8st är det faktiskt fram på en riktig hoj :tungan

aRWe skrev:
På en HOJ är det 6 (2 på var sida om framdäcket och 2 vid bakdäcket, fråga Danne) på en moppe är det kanske 2 :D
snicksnack, de e bara för ni ska bromsa er genom kurvor, medans jag fräsER på i kurvorna :rofl

shit, jag e ju så jäfla fyndig så hälften hade vart nog! :hihi

TinaTjejen skrev:
snicksnack, de e bara för ni ska bromsa er genom kurvor, medans jag fräsER på i kurvorna :rofl

shit, jag e ju så jäfla fyndig så hälften hade vart nog! :hihi
Bromsarna använder jag bara när det kommer någonting under 1250 cc i vägen :hihi

bromsar vad e de :va hö hö hö nu va jag rolig :arsele

ja jag ligger hem med ont i halsen å feber och har astråkigt. typist när det är så gött väder ute

Det är lika här förkyld som attan, hade ont i hela kroppen igår. Någon som känner sig skyldig från Kinnekulle?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti