Västerås-åka

Skulle ha hängt på om jag inte hade varit hemma och sjuk för rygg o nacke :( är dock på bättringsvägen, nog för att sjukgymnasten sa att det var bra att röra på sig.....Kan förhoppningsvis jobba i morgon, och äntra hojen igen :tummenupp hoppas du får med dig några/någon, det är ju trots allt säsoong nu!!

Va fan, bara tre stycken på dagens körning :7peta Dra på långkalsongerna o passa på, säsongen är inte hur lång som helst!

Hmmm

VA nu då, är det MC_dax
Måste leta fram MC-en någonstans i röran, jag vet att den gömmer sig där under :tuttar

Bifogat

• lakritsremsan2005_04_13_17_45_26_13_4.jpg
    lakritsremsan2005_04_13_17_45_26_13_4.jpg
    87.8 KB · Visningar: 133
axlL skrev:
VA nu då, är det MC_dax
Måste leta fram MC-en någonstans i röran, jag vet att den gömmer sig där under :tuttar

A ha....det var DU..!!! Såg dig vid högskolan idag! Höll på att vrida nacken av mig när "en sån däringa" kom farande förbi :yoparty

xxx skrev:
Va fan, bara tre stycken på dagens körning :7peta Dra på långkalsongerna o passa på, säsongen är inte hur lång som helst!
Det kommer folk vänta och se, fast ska ni köra 17.30 så då kommer inte jag, har jämt göra att hinna till 18.00 samlingarna.

aRWe skrev:
Det kommer folk vänta och se, fast ska ni köra 17.30 så då kommer inte jag, har jämt göra att hinna till 18.00 samlingarna.

Vi kan väl börja samlas vid 18:00-18:30 igen? Det var jag som tryckte på att vi skulle samlas lite tidigare bara för att utnyttja ljuset på kvällarna bättre, men solen är ju uppe allt längre om dagarna, är ju faktiskt tajjt o ta sig tidigare till stationen..

gsxrfredde skrev:
blir det nån åka av idag? eller tycker ni det är för kallt?

Jag kan inte komma ifrån förrän efter kl 19:15 ca här.. :(

Men skulle gärna vilja ut ihelgen o köra!! Skall bli riktigt varmt o fint ca 13+ :)

gsxrfredde skrev:
blir det nån åka av idag? eller tycker ni det är för kallt?

Det är för kallt, utan tvekan. Jag kom precis hem från en (lyckad) besiktning av min hoj...

Här har ni aktuellt väder (från en väderdator i västerås): länk

sporTlovEr skrev:
Jag kan inte komma ifrån förrän efter kl 19:15 ca här.. :(

Men skulle gärna vilja ut ihelgen o köra!! Skall bli riktigt varmt o fint ca 13+ :)
Klart det ska åkas i helgen. Lördag eller Söndag eller rent av bägge dagarna. :tummenupp

WestW skrev:
Om jag fattat det rätt säger ni till när vi "icke medlemmar" inte är välkommna?
Måste väl vara lättast att göra så?

Låter som en bra ide. :tummenupp

På onsdag tänkte vi att alla med GSX-R 1000 från Enköping fick komma om dom lånar ut hojen :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla