Västerås-åka

Blir det nå åka den 8 september?

Fundarar ifall några kommer att träffas onsdag den 8 september för en sväng..... 18:00 eller så?

Förslag !

Nu när säsongen börjar närma sig sitt slut så kanske vi kan starta redan 17.00- 17.30 med onsdags körningen. Samling stationen.
Mörkret faller på ganska tidigt och kallt blir det också.

Det är inte så många onsdagar kvar så passa på och kom ner och åk med lite på onsdagskörningarna.

För mig är alla välkomna medlem eller ej.
R- Sickan

R-Sickan skrev:
Förslag !

Nu när säsongen börjar närma sig sitt slut så kanske vi kan starta redan 17.00- 17.30 med onsdags körningen. Samling stationen.
Mörkret faller på ganska tidigt och kallt blir det också.

Det är inte så många onsdagar kvar så passa på och kom ner och åk med lite på onsdagskörningarna.

För mig är alla välkomna medlem eller ej.
R- Sickan

Kommer till 17.00 :tummenupp

Munken skrev:
Är det slut på ONSDAGSÅKNINGARNA?
Tänkte bara på att det är kanonväder ute idag.

Vi var 3 st ute o åkte idag, Rytterne-Herrskogen-Munktorp-Köping-Valskog-Kungsör-Tumbo-Kvicksund, vi hade inget speciellt mål, vi (försökte..)köra ifrån regnet bara.

Nu var det en månad sen någon skrev i den här tråden... den får vila tills våren kommer och möter oss med en värmande sol... väl mött :)

Onsdagskörningar

Innan onsdagskörningarna kommer igång på allvar, kan vi väl ha en tråd "öppen" för folk som vill ut och åka ex onsdagar el andra dagar, men när det blir mörkt rätt så fort forfarande kan man kanske samlas tidigare ex 17:00-17:30 iställe för 18:30-19:00 så hinns några timmars körning med.

gsxrfredde skrev:
jag är på...hör av dig nån dag du ska ut en sväng sitter iaf bara här och inte gör något

Jobbar nu..men är det så folk vill köra kan man alltid släppa en förfrågan i denna el samkörningsatråden, med tid så kan man mötes vid stationen ex.

Jag dyker upp, om det inte stormar el regnar! 17:30 vid stationen imorgon onsdag!!

Tjena allihop =)

Jag kom precis hem från en speedtouring-tur på 13 mil med gumman.
Det blåser som f-n och är lite kallt så vi struntar i åkningen i kväll.

Fortfarande mycket grus kvar på vägarna och åker ni till Norberg så ta det lugnt om ni ska in på OK-macken; hela backen är täckt av grus där.

//fun

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...