Värdering på hoj

Ser ju onekligen ball ut, men jag kan inte begripa varför custom-byggare envisas med att ta bort framstänkan. Om man skulle få för sig att köra hojen utan framstänka så kommer den se förjävlig ut rätt fort och värdet lär väl åka samma väg.
 
Ser ju onekligen ball ut, men jag kan inte begripa varför custom-byggare envisas med att ta bort framstänkan. Om man skulle få för sig att köra hojen utan framstänka så kommer den se förjävlig ut rätt fort och värdet lär väl åka samma väg.

Enkelt, man har inte låtit funktion diktera utformningen.

"Kompromisslös" är ett buzzword som kommer på tanke. När du vill ha det så avskalat det bara går så åker praktikaliteter som skärmar bort omgående. Vad man sen tycker om det varierar nog stort från person till person, jag vill då kunna köra mina hojar i de flesta väder.
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top