Värdering på hoj

Ser ju onekligen ball ut, men jag kan inte begripa varför custom-byggare envisas med att ta bort framstänkan. Om man skulle få för sig att köra hojen utan framstänka så kommer den se förjävlig ut rätt fort och värdet lär väl åka samma väg.
 
Ser ju onekligen ball ut, men jag kan inte begripa varför custom-byggare envisas med att ta bort framstänkan. Om man skulle få för sig att köra hojen utan framstänka så kommer den se förjävlig ut rätt fort och värdet lär väl åka samma väg.

Enkelt, man har inte låtit funktion diktera utformningen.

"Kompromisslös" är ett buzzword som kommer på tanke. När du vill ha det så avskalat det bara går så åker praktikaliteter som skärmar bort omgående. Vad man sen tycker om det varierar nog stort från person till person, jag vill då kunna köra mina hojar i de flesta väder.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top