Uppvärmning inför Tisdagsturen imorr´n?

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Hepp!!
Vi ses 17:45 imorgon!!
Kommer dock att dra mig upp till Hbg redan vid middagstid... Någon som é ledig/sugen på en uppvärmning lite tidigare?
(Skall bli c:a +13 grader i snitt under dagen..)

Remus skrev:
Hepp!!
Kommer dock att dra mig upp till Hbg redan vid middagstid... Någon som é ledig/sugen på en uppvärmning lite tidigare?

skulle det inte regna i hela skåne i morrn ? har dom nu ljugit på nyheterna IGEN :mad:

Får jag åka med??????

Remus skrev:
Hepp!!

Hallo

Är vädret ok i morgon och det inte fuckar till sig så hänger jag på! :3freak

TL/Hogge

Skriver en rad innan jag sticker (ska inom Motorsport i Landskrona också) så jag vet när jag anländer till Hbg..

:( jag får vänta ett tag till håller på fixa ihop skiten, ser ut som faen men de kan kvitta nu ska de lekas med skiten :)

Suck... Olika rapporter beroende på vilken site...Malmö skall klara sig, troligen regn i Landskrona/Hbg.. Skall vara i Landskrona vid 14-tiden.. Kollar upp hur prognoserna ser ut då.. :gnissla

Bara vädret blivit bättre tills ikväll så är det lugnt, ska ju klarna upp framåt 14 tiden om man skulle tro gårdagens väder.. :rolleyes:

Jaha.. polaren som hämtade hojen blev duktigt körkåt.. körde 20 mil vilse.. hamnade på Knutstorp där vi spanade in raceputtar på både 2 & 4 hjul!
Han precis hem innan regnet....

Remus skrev:
Jaha.. polaren som hämtade hojen blev duktigt körkåt.. körde 20 mil vilse.. hamnade på Knutstorp där vi spanade in raceputtar på både 2 & 4 hjul!
Han precis hem innan regnet....
Tisdags träningen på knudan idag..
Vad blev det för hoj för polaren då?

En SV650S -03'a.. Köpte den ny till bra pris... 1:a hoj, vilket jag tror den kommer att duga bra till...

Så nu har man totalt 3 kollegor som köpt ny hoj inom loppet av en månad.. Och nu är ytterligare en polare sugen fick jag höra igårkväll.. :tummenupp

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back