Uppvärmning inför Tisdagsturen imorr´n?

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Hepp!!
Vi ses 17:45 imorgon!!
Kommer dock att dra mig upp till Hbg redan vid middagstid... Någon som é ledig/sugen på en uppvärmning lite tidigare?
(Skall bli c:a +13 grader i snitt under dagen..)

Remus skrev:
Hepp!!
Kommer dock att dra mig upp till Hbg redan vid middagstid... Någon som é ledig/sugen på en uppvärmning lite tidigare?

skulle det inte regna i hela skåne i morrn ? har dom nu ljugit på nyheterna IGEN :mad:

Får jag åka med??????

Remus skrev:
Hepp!!

Hallo

Är vädret ok i morgon och det inte fuckar till sig så hänger jag på! :3freak

TL/Hogge

Skriver en rad innan jag sticker (ska inom Motorsport i Landskrona också) så jag vet när jag anländer till Hbg..

:( jag får vänta ett tag till håller på fixa ihop skiten, ser ut som faen men de kan kvitta nu ska de lekas med skiten :)

Suck... Olika rapporter beroende på vilken site...Malmö skall klara sig, troligen regn i Landskrona/Hbg.. Skall vara i Landskrona vid 14-tiden.. Kollar upp hur prognoserna ser ut då.. :gnissla

Bara vädret blivit bättre tills ikväll så är det lugnt, ska ju klarna upp framåt 14 tiden om man skulle tro gårdagens väder.. :rolleyes:

Jaha.. polaren som hämtade hojen blev duktigt körkåt.. körde 20 mil vilse.. hamnade på Knutstorp där vi spanade in raceputtar på både 2 & 4 hjul!
Han precis hem innan regnet....

Remus skrev:
Jaha.. polaren som hämtade hojen blev duktigt körkåt.. körde 20 mil vilse.. hamnade på Knutstorp där vi spanade in raceputtar på både 2 & 4 hjul!
Han precis hem innan regnet....
Tisdags träningen på knudan idag..
Vad blev det för hoj för polaren då?

En SV650S -03'a.. Köpte den ny till bra pris... 1:a hoj, vilket jag tror den kommer att duga bra till...

Så nu har man totalt 3 kollegor som köpt ny hoj inom loppet av en månad.. Och nu är ytterligare en polare sugen fick jag höra igårkväll.. :tummenupp

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard