Lindmarker
Guest
F
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har köpt både vitt bakglas (frostat) och vita blinkers fram till min Busa från Clearalternatives. Bak köpte man bara glaset och det var perfekt passform. Blinkers fram köper man hela kitet (glas + insats) som är ihoplimmat, dessa är så dålig passform på så det är sorgligt (dom är kända för det) fick gå loss med Dremelslipen både på insatsen och kåpanfax skrev:www.clearalternatives.com ligger visserligen i usa , men det går utmärkt att beställa därifrån.
Jag har köpt vitt diodbaklyse och vita blinkersglas till min gsx-f, och jag vet att dom har till hayabusa också![]()
Har köpt både vitt bakglas (frostat) och vita blinkers fram till min Busa från Clearalternatives. Bak köpte man bara glaset och det var perfekt passform. Blinkers fram köper man hela kitet (glas + insats) som är ihoplimmat, dessa är så dålig passform på så det är sorgligt (dom är kända för det) fick gå loss med Dremelslipen både på insatsen och kåpanfax skrev:www.clearalternatives.com ligger visserligen i usa , men det går utmärkt att beställa därifrån.
Jag har köpt vitt diodbaklyse och vita blinkersglas till min gsx-f, och jag vet att dom har till hayabusa också![]()
vad fick du bet för frakt därifrån då?fax skrev:www.clearalternatives.com ligger visserligen i usa , men det går utmärkt att beställa därifrån.

fax skrev:Jag gjorde så att jag växlade till mej dollar och skickade i ett kuvert tillsammans med min order och adress , har för mej att jag skickade med typ 10 dollar extra , och det täckte tydligen frakten![]()
ungefär två veckor efter att jag lagt brevet på lådan här i sverige så trillade paketet ner i brevlådan hos mej![]()
jag hade inga problem med passformen på mina blinkers , och bak har jag ett lyse med dioder , finns diodlyse till busa också nu.
lycka till![]()
Är det komplett baklyse inkl. lamphus eller bara ett löst "glas", mitt lamphus är nämligen sprucket.fax skrev:www.clearalternatives.com ligger visserligen i usa , men det går utmärkt att beställa därifrån.
Conny Hagström skrev:Finns det någon som vet om man kan få tag i snygga undertails gjärna med lyse ocg klarglas till framblinkers och bakljus till Hayabusa i sverigge??![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |