Tre män med destination Gästboken

Snyggt jobbat och särskilt roligt att ni gjorde det helt utan att ha köpt en T700 med dekalkit. Det är den hojen man har som man skall köra med.

Bjuder på kaffe (eller te) när ni passerar Luleå!

Kör snyggt!

Snyggt jobbat och särskilt roligt att ni gjorde det helt utan att ha köpt en T700 med dekalkit. Det är den hojen man har som man skall köra med.

Kör snyggt!

Jag misstänker att du får stå för det norrbottniska kaffet då jag inte hunnit hem utan just nu är i Saxnäs, dock finns nog chansen att jag möter dessa äventyrare på min hemfärd imorgon?

Kommer inte ihåg om jag skrev upp våra däckval? Dessa är tänkta att fungera till allt dvs - allround däck.

640 - Mitas Enduro Trail+ fram och bak
Freewind - Som ovan bak, TKC80 fram
Honda - Pirelli MT60 fram och bak

MT60 hade stora bekymmer då det blev lerigt och blött. Hjälptes inte av att de drivs fram av en rad4.
Enduro Trail+ gick riktigt bra på alla underlag
TKC80 var fenomenalt i fram, tappade inte greppet någon gång, dock blev det en del ofrivilliga spårbyten.

Jag misstänker att du får stå för det norrbottniska kaffet då jag inte hunnit hem utan just nu är i Saxnäs, dock finns nog chansen att jag möter dessa äventyrare på min hemfärd imorgon?
Vi har inte riktigt valt väg än i, planer skall smidas för lämplig destination och rutt.
Vi hade bara planerat resan upp, vi lät hemresan vara oskriven då vi inte visste hur det skulle gå.

Kör snyggt!
Tack för inbjudan - vi får se vart vägen leder :)

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret