Tre kronor har trekant

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Men är inte tre killar och en tjej fyrkant? :va

Rent förjävligt.
Hoppas verkligen inte att det stämmer, våldtäkter är en modefluga vi definitivt kan leva utan! :mad:
Men skulle de verkligen vara så dumma att de riskerar sina karriärer för att vältra sig bland sina lurviga kompisar och kanske, med lite tur få se skymten av en boobie mellan alla lurviga mansskinkor? :zpy

Det har väl hela tiden sagts att de hörts upplysningsvis, att de ev sett eller hört något? Dessutom är inte tre killar, plus en tjej automatiskt våldtäkt - hur gärna Segelström än vill få allmänheten att tro det.

Markus skrev:
Det har väl hela tiden sagts att de hörts upplysningsvis..

Det är vad jag hört med...
I alla nyhetssändningar jag lyssnat på har det hela tidens sagts:
"-spelarna är inte misstänkta av varken polis eller åklagare för något brott!"

...det tolkar jag som att ingen tror att de gjort något...

korvgubbe skrev:
Det är vad jag hört med...
I alla nyhetssändningar jag lyssnat på har det hela tidens sagts:
"-spelarna är inte misstänkta av varken polis eller åklagare för något brott!"

...det tolkar jag som att ingen tror att de gjort något...

Expressen skriver nu:

"De har erkänt att de haft sex med den 21-åriga kvinnan."
http://www.expressen.se/index.jsp?a=240228

Konstigt att polisen inte misstänker dem för brott då? :va

Expressen är visserligen svensk medias sämsta tidning, utan konkurrens.

De skriver vidare:

"En stor del manlig lagidrott, ishockey, är machokultur, har en grabbar-är-grabbar-attityd och en kvinnosyn som ofta – om man ska tro alla skrönor i hockeyns omklädningsrum – är direkt vämjelig."

Undrar vad som hänt om han pekade ut en annan grupp på det sättet och det vore intressant att veta hur ofta han själv varit i ett omklädningsrum (och inte minst varför han var där i så fall :hihi ).

Markus skrev:
De skriver vidare:

"En stor del manlig lagidrott, ishockey, är machokultur, har en grabbar-är-grabbar-attityd och en kvinnosyn som ofta – om man ska tro alla skrönor i hockeyns omklädningsrum – är direkt vämjelig."

Efter tio år i hockeyomklädningsrum kan jag iofs inte säga annat att han har rätt... men det är nog inte signifikativt för hockeyn...

Jag tror inte en sekund på den där "våldtäkten". Verkar gå i mode att anmäla folk för våldtäckt nu för tiden.

morlock skrev:
Jag tror inte en sekund på den där "våldtäkten". Verkar gå i mode att anmäla folk för våldtäckt nu för tiden.

Jag tycker iofs det är rätt dumt att ta ställning för någon just nu..... Det är väl knappast ovanligt att "vanliga" tjejer attraheras av kändisar... Och det vore väl inte särskillt ovanligt om hon lockades med i något som sedan går över styr för att hon inte vågar säga stopp när det blir för mycket..... Jag tror lika mycket på henne som på spelarna.... Ingen rök utan eld brukar det heta..

Markus skrev:
Expressen skriver nu:

Det stod redan när jag skapade tråden! :7peta

Det är väl en jäkla tur att inte polisen misstänker dem för något brott just nu, isf skulle vi alla bli inhämtade till förhör varje gång frugan släppar till :D
De kan ju vara så att hon frivilligt haft sex med alla 3 men det vet bara hon.

Angående rubriken så siktar jag på ett jobb som rubrikmakare på Expressen :hihi

sandstream skrev:
Det stod redan när jag skapade tråden! :7peta

Jo, men jag scannar av nyheterna i kvalitetsordning på morgonen så jag hade inte hunnit dit. :7peta :hihi

dn
svd
sydsvenskan
corren
ab
expr

sandstream skrev:

Och de tre vise bockarna från omklädningsrummet. :mattias

Jag vet inte hur det fungerar för dig, men när jag har sex med någon brukar det inte innefatta några olagligheter...

De hade förhört alla tre och de hade förmodligen haft samma historia (som inte var samma som den som tjejen drog). Antar då att de litar mer på tre fulla killar som har samma historia än på en full tjej.

- Johan

Markus skrev:
Expressen skriver nu:

sandstream skrev:
Sant!

Ny info: http://www.expressen.se/index.jsp?a=240381
Ska man se det som ett erkännande?

Man ska nog se det som att den här BURRE BEHDJOU är snarast i extas över att ett par helyllesvenskar haft gruppsex, han har totalt missat att enligt polisen är de inte misstänkta - vilket han skriver:

"Utan att ha en tanke på att brottsmisstänkta naturligtvis inte ska få en chans att tala ihop sig"

"...spelare har blivit anklagade för våldtäkt."

Vilken äcklig människa, jag förstår varför han jobbar på Sveriges sämsta tidning.

sandstream skrev:

Det kan ju varit så att hon frivilligt börjat haft sex med en av dem men inte klarat av att säga nej när de andra två gett sig in i leken... Tror det är en ganska svår situation som ensam tjej med tre "kändisar".. ...särskillt svårt om hon druckit och dessutom verkat vara med på noterna genom att härja med en av killarna och vara flörtig mot de andra två..

......tycker bara vi ska passa oss med att leka jury, dommare och bödel och tänka på att det finns väldigt många möjliga scenarion som kan ha inträffat...

mr_rockster skrev:
Jag vet inte hur det fungerar för dig, men när jag har sex med någon brukar det inte innefatta några olagligheter...

Vad vet du om olagligheter i detta fall? Och börja inte insinuera att jag skulle vara någon typ av sexbrottsling, så vida du inte vill sänka diskussionen till lägsta möjliga nivå direkt.

mr_rockster skrev:
De hade förhört alla tre och de hade förmodligen haft samma historia (som inte var samma som den som tjejen drog). Antar då att de litar mer på tre fulla killar som har samma historia än på en full tjej.

- Johan

Ja, det där är ju spekulationer som allt annat. Det enda jag VET är att polisen säger att de inte är misstänkta för brott. De kanske har våldtagit tjejen, det vet inte jag. Men jag tycker massmedia ska skriva att de hörts upplysningsvis om det är det polisen säger-inget annat.

På det översta så syftade jag på det du skrev:

"Expressen skriver nu:

Konstigt att polisen inte misstänker dem för brott då? :va "

Det var ju du som förutsatte att de hade gjort något brottsligt. Varför vet jag inte...

Det andra skrev jag ju FÖRMODLIGEN och att jag ANTAR det. Sedan om det är så eller inte är inte upp till mig att bestämma.

Markus skrev:
Vad vet du om olagligheter i detta fall? Och börja inte insinuera att jag skulle vara någon typ av sexbrottsling, så vida du inte vill sänka diskussionen till lägsta möjliga nivå direkt.

Ja, det där är ju spekulationer som allt annat. Det enda jag VET är att polisen säger att de inte är misstänkta för brott. De kanske har våldtagit tjejen, det vet inte jag. Men jag tycker massmedia ska skriva att de hörts upplysningsvis om det är det polisen säger-inget annat.

Minns ni Tumbamålet? Detta kan bli riktigt intressant. Kommer media, kvinnogrupper och proffessorer kräva lagändringar och hårdare straff? (omvänd bevisföring :skrämd ). Kommer det demonstreras på Sergels torg?

För något år sen hände ju en liknande situation i Skåne någonstans, fast då var det tre tyska hockeyspelare. De blev friade och tjejen uthängd i tysk media som "Der Hockey-luder".

/utan att ha alla fakta

Vi kan ju aldrig veta vad som är sant och en sanning är dessutom alltid subjektiv. Chansen/risken för fällande dom är dock liten. Det är en persons ord mot tre andras, om det nu inte finns bevis för att hon utsatts för våld.

Får lite dåligt samvete så här i efterhand. Läste halva artikeln med tappade tråden, då det fanns en länk till Fredrik Ljungbergs kalsongreklam precis bredvid. Inte direkt passande i sammanhanget att styras av sina egna lustar, kanske... :3freak

Macho Woman skrev:
Får lite dåligt samvete så här i efterhand. Läste halva artikeln med tappade tråden, då det fanns en länk till Fredrik Ljungbergs kalsongreklam precis bredvid. Inte direkt passande i sammanhanget att styras av sina egna lustar, kanske... :3freak

Nä, speciellt inte när det är så pass omoget att tycka om halvnakna människor i reklamsammanhang :näsblod

Bikerbitch skrev:
Nä, speciellt inte när det är så pass omoget att tycka om halvnakna människor i reklamsammanhang :näsblod

Eh, omoget? Says who? Jag har kallat det för ett samhällsproblem, inte något som är omoget. Att jag inser att det är ett samhällsproblem betyder inte att jag inte är inblandad i det.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra