Brother Wolf
Ny medlem
Läs detta, hoppas att de blev mycket glada för allt som hittades.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14651767.ab
Ha det gott
BW
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14651767.ab
Ha det gott
BW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar finnas två läger i Sverige, de som tycker polisen gör ett gott jobb.
Där ingår oftast polisen själv plus några få som förmodligen inte behövt använda deras tjänster alternativt haft tur.
I den andra ingår (vi) som råkat ut för stölder, inbrott, misshandel med mera och fått våra "utredning nedlagd i brist på bevis" någon timme efter anmälan.
"Det görs så mycket ni aldrig ser" - pyttsan. Jag kan också stänga min dörr på jobbet och hävda att jag jobbar arslet av mig men till slut brister bubblan.
Men det verkar ju som dom som ägde MCn inte ens visste att den hade GPS-tracker?
"Motorcykeln hade en gps som inte var på. Men när den fick lågt batteri skickade den varnings-sms, berättar brodern i familjen för TT.
Fick upp satellitbild I slutet av sms:et stod en webbadress. Systern kunde inte låta bli och kollade upp den, enligt TT:
– Jag chansade och knappade in den på datorn och fick då upp en karta med en satellitbild som visade var motorcykeln stod."
detdär är nog bara aftonbladet-journalistik, reportern visste antagligen inte vad en gps-tracker är och drog ihop lite historia från tomma luften i typisk AB-anda
Men det verkar ju som dom som ägde MCn inte ens visste att den hade GPS-tracker?
var får man tag i en sån gps locator till mc?
detdär är nog bara aftonbladet-journalistik, reportern visste antagligen inte vad en gps-tracker är och drog ihop lite historia från tomma luften i typisk AB-anda
Det bör dom ha vetat om då deras nummer var inlaggt som larmnummer.
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |