Trafikolycka

Socrates skrev:
Sådär, nu har jag varit inne och fixat mitt knät. Opererades i tisdags...läkaren valde att plocka ut all skrot jag hade i benet...så nu är det inget mer som kan krångla där. Operationen gick bra och nu är det bara att vänta på att skiten ska läka så man blir lite rörlig igen, just nu är det kryckor som gäller.

hoppas att det slutar krångla i benet nu då så du kan börja springa snart igen :)

robb skrev:
härligt att opperationen gick fint.. hur lång läketid är det på skiten nu då? du är väl ihop till våren när hojen åker ut?

mvh robban

Det är tydligen väldigt olika hur lång läketiden är. Bara svullnaden går ner så jag kan böja benet så ska jag nog kunna börja promenera lite lätt. Dock så får jag inte idrotta på några månader...vad det nu betyder. Men jag kommer vara i form så jag kan köra hoj till våren...så mycket är jag säker på :tummenupp

Lucky skrev:
hoppas att det slutar krångla i benet nu då så du kan börja springa snart igen :)

Ja, nu ska det inte vara något kvar i benet som krånglar. Det enda skulle väl vara om något händer under läkningen nu...men det ska nog gå bra :) Knät hade klarat sig ganska bra med, var någon hinna inne i knät som gått sönder pga skruven som satt där...men det skall tydligen läka ihop :yoparty

Socrates skrev:
Ja, nu ska det inte vara något kvar i benet som krånglar. Det enda skulle väl vara om något händer under läkningen nu...men det ska nog gå bra :) Knät hade klarat sig ganska bra med, var någon hinna inne i knät som gått sönder pga skruven som satt där...men det skall tydligen läka ihop :yoparty

fy fan va gött då hoppas vi på det bästa då då

Socrates skrev:
Sådär, nu har jag varit inne och fixat mitt knät. Opererades i tisdags...läkaren valde att plocka ut all skrot jag hade i benet...så nu är det inget mer som kan krångla där. Operationen gick bra och nu är det bara att vänta på att skiten ska läka så man blir lite rörlig igen, just nu är det kryckor som gäller.

Sexigt :brynad

Välkommen hem och hoppas det läker snabbt.

Långa farbron skrev:
Sexigt :brynad

Välkommen hem och hoppas det läker snabbt.

Tack, skönt att vara hemma. Hoppas du gillade mina ben, hade lite stubb...men ville inte raka benen i onödan :gnissla

Äntligen fått tag i lite film. Blev jävligt sugen igen när man såg den. Nån som vet nåt bra ställe att lägga upp på, det enda jag använt förut är putfile.com men där är det en begränsning på max 25 mb och denna är på 105 mb.

Anderson skrev:
Äntligen fått tag i lite film. Blev jävligt sugen igen när man såg den. Nån som vet nåt bra ställe att lägga upp på, det enda jag använt förut är putfile.com men där är det en begränsning på max 25 mb och denna är på 105 mb.

Har ingen koll på sådana sidor tyvärr :( Får väl snällt vänta :)

Då ligger det äntligen en film för nerladdning. Ligger under filmer och bilder och heter isåkning. Är från första dagen på en mindre sjö så banan är lite liten för cyklarna men kommer med film från den större sjön senare i samband med dom äldre filmerna.

Anderson skrev:
Då ligger det äntligen en film för nerladdning. Ligger under filmer och bilder och heter isåkning. Är från första dagen på en mindre sjö så banan är lite liten för cyklarna men kommer med film från den större sjön senare i samband med dom äldre filmerna.

Såg ruskigt roligt ut, verkar ju gå att gasa på ganska bra med de dära däcken :yoparty Ska fixa däck till kommande vinter.

Socrates skrev:
Såg ruskigt roligt ut, verkar ju gå att gasa på ganska bra med de dära däcken :yoparty Ska fixa däck till kommande vinter.
Finns lite bilder under filmer och bilder från gårdagens körning, kommer även film från detta framöver samt att det blir mer körning på lördag

Var ganska nära knäskrap ändå, trodde faktiskt att det skulle gå men bakhjulet började släppa precis innan. Fick faktiskt ner det en gång när bakhjulet tillfälligt släppte men aldrig en hel kurva :huvet Får göra nya försök på lördag

Bifogat

• Fighter2.jpg
    Fighter2.jpg
    106.2 KB · Visningar: 67
Last edited:
Anderson skrev:
Finns lite bilder under filmer och bilder från gårdagens körning, kommer även film från detta framöver samt att det blir mer körning på lördag

Var ganska nära knäskrap ändå, trodde faktiskt att det skulle gå men bakhjulet började släppa precis innan. Fick faktiskt ner det en gång när bakhjulet tillfälligt släppte men aldrig en hel kurva :huvet Får göra nya försök på lördag

Såg bilderna igår...tänkte skriva i tråden och klaga över att det inte var något knätskrap :D Du har ju faktiskt lovat det...

Socrates skrev:
Såg bilderna igår...tänkte skriva i tråden och klaga över att det inte var något knätskrap :D Du har ju faktiskt lovat det...
Ska se om inte jag kan ploga upp lite ny is så vore det väl fan om inte...
Fästet har nämligen en tendens att fort avta så snart banan blir lite uppkörd, men som sagt, vintern är inte över än.
:tummenupp

Anderson skrev:
2029591 Ska se om inte jag kan ploga upp lite ny is så vore det väl fan om inte...
Fästet har nämligen en tendens att fort avta så snart banan blir lite uppkörd, men som sagt, vintern är inte över än.
:tummenupp

Blev det något knäskrap förresten?

Socrates skrev:
2128111 Blev det något knäskrap förresten?

Nepp, inte iår. Blev inte några fler chanser då vädret snabbt blev till det sämre. Bättre lycka nästa år, för väl försöka att slita lite på puckarna på årets banträffar sålänge. Men nu är det sommar och hojen har redan rullat minst 200 mil och på torsdag är det bes. för första gången :banana

Anderson skrev:
2130688 Nepp, inte iår. Blev inte några fler chanser då vädret snabbt blev till det sämre. Bättre lycka nästa år, för väl försöka att slita lite på puckarna på årets banträffar sålänge. Men nu är det sommar och hojen har redan rullat minst 200 mil och på torsdag är det bes. för första gången :banana

För oss som inte kör på is är det svårt att förstå vad du menar med "vädret snabbt blev till det sämre" :hihi

Jajjemän, nu är sommarn på ingång :banana Behöver inte besiktiga min i år...känns bra. Får hoppas den går igenom torsdag då :tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back