Trafikolycka

Lucky skrev:
åkte förbi när dom lasta upp hojen på bärgaren
tänkte bara stackarn behöva gå igenom all skit.
själv vet man å det är inte roligt vart på rehab
till och från i 2 år nu =(

Hur går det med armen din då? Du hade väl något problem med nerverna i den?

Gött att det funkar med benet iaf...

(jag kom upp med Jens till rehab när du blev utskriven)

Vi får gasa nån dag!

RSV_R skrev:
Hur går det med armen din då? Du hade väl något problem med nerverna i den?

Gött att det funkar med benet iaf...

(jag kom upp med Jens till rehab när du blev utskriven)

Vi får gasa nån dag!

tja tjaa asså det är du det :)
armen går det la ganska bra med gjort en stor opperation nu
så det ska la bli hyffsat ialf synd att det är gas handen bara :(
kan inte dra fulla gaspådrag *snyfft*
bara säg te så drar vi ut jag är alltid påt

Hej hopp!

Nu ligger jag på borås sjukhus efter min andra operation i Gbg. Inga mer tilltänkta operationer nu, bara rehab. Kan gå några meter i stöten med hjälp av gåbord...skönt att komma igång lite iaf. PUNGEN klarade sig....enligt läkarna...har inte haft bånge ännu :confused: :tungan

Tack för att ni tänker på mig! :)

Socrates skrev:
Hej hopp!

Nu ligger jag på borås sjukhus efter min andra operation i Gbg. Inga mer tilltänkta operationer nu, bara rehab. Kan gå några meter i stöten med hjälp av gåbord...skönt att komma igång lite iaf. PUNGEN klarade sig....enligt läkarna...har inte haft bånge ännu :confused: :tungan

pungen kanske hängerkvar men kuken då??? :3freak

krya på dig :tummenupp låter ju som du kommer bli hyffsat återställd iaf :)

Socrates skrev:
Hej hopp!

Finns en jävligt go natt sköterska på ortopeden. Träffar du henne så kommer nog penis igång på dig. Det gjorde den på mig, men det var nog pga av den obeskrivliga smärtan som uppkom när hon tryckte in en kateter :4skrika

Socrates skrev:
Hej hopp!

Gött att ha dig med i matchen igen..internet utan dabe är inget riktigt internet ;)

Socrates skrev:
Hej hopp!

gött å höra att du är på benen igen. förmodar att du inväntar morronståndet :tummenupp
krya på dig!!

Tobbecoolio skrev:
gött å höra att du är på benen igen. förmodar att du inväntar morronståndet :tummenupp
krya på dig!!

Jag väntar fortfarande på morgonståndet....hade dock halvbånge när jag vaknade härom natten....så den verkar funka...lite mer vila bara :yoparty

Skickar med en bild på mig...ställningen som ni ser vid höften höll ihop mitt bäcken innan jag fick plattor inopererade.

Last edited:
Socrates skrev:
Jag väntar fortfarande på morgonståndet....hade dock halvbånge när jag vaknade härom natten....så den verkar funka...lite mer vila bara :yoparty

Skickar med en bild på mig...ställningen som ni ser vid höften höll ihop mitt bäcken innan jag fick plattor inopererade.
ser inge vidare bekvämt ut. sova på mage är uteslutet antar jag, har du fått åka hem nu? eller ligger du kvar på sjukan?

Tobbecoolio skrev:
ser inge vidare bekvämt ut. sova på mage är uteslutet antar jag, har du fått åka hem nu? eller ligger du kvar på sjukan?

Den ställningen var i vägen hela tiden...mkt irriterande...och ont gjorde det när man stötte emot något. Jag är fortfarande på sjukan, ska åka hem på onsdag...kommer bli förbannat jobbigt att klara sig själv, men det vägs upp av att få va hemma igen. Kommer åka till sjukan för rehab några ggr i veckan dock. Men nu kan det ju bara bli bättre iaf :tummenupp Har nog hittat en köpare på hojen också...så jag slipper tänkta på reperationer och sånt. Sen blir det att köpa nytt nästa år...hoppas bara inte man får panik när man sätter sig på en hoj igen... :huvet

Socrates skrev:
Den ställningen var i vägen hela tiden...mkt irriterande...och ont gjorde det när man stötte emot något. Jag är fortfarande på sjukan, ska åka hem på onsdag...kommer bli förbannat jobbigt att klara sig själv, men det vägs upp av att få va hemma igen. Kommer åka till sjukan för rehab några ggr i veckan dock. Men nu kan det ju bara bli bättre iaf :tummenupp Har nog hittat en köpare på hojen också...så jag slipper tänkta på reperationer och sånt. Sen blir det att köpa nytt nästa år...hoppas bara inte man får panik när man sätter sig på en hoj igen... :huvet

det känns bara skönt att få sätta sig på hojen igen *lovar*
fan en annan fick vänta två år med attfå köra igen =(
ha d göött

Tobbecoolio skrev:
det gäller nog att komma igång så fort man kan. blev det mycke skador på hojen?

Jämfört med mig klarade sig hojen grymt bra. Vänster sida fick endel stryk...men inga enorma skador.

Lucky skrev:
det känns bara skönt att få sätta sig på hojen igen *lovar*
fan en annan fick vänta två år med attfå köra igen =(
ha d göött

Får hoppas det känns bra, men så sugen som jag är nu så ska det mycket till för att jag inte skulle fortsätta :)

2år...usch...fan va drygt. Jag tycker jag det har jobbigt :(

Socrates skrev:
Får hoppas det känns bra, men så sugen som jag är nu så ska det mycket till för att jag inte skulle fortsätta :)

det är väl bara att hoppas att det inte ska ta så lång tid för dej.. 2 år är låång tid som fan..

krya på dej..

mvh robb

Socrates skrev:

jag tror nog inte det tar såå jäkla lång tid för dig fan jag blev av med benet å fick massa nervskador i armen å sån skit

så jag hoppas att vi synes ute på vägarna sen *ler*
krya på daj

Skar mig i armen och fimpade nerven som gör att man kan röra handen.... efter 6mån kunde jag röra handen igen..... utan rehab......

Gustaf skrev:
Skar mig i armen och fimpade nerven som gör att man kan röra handen.... efter 6mån kunde jag röra handen igen..... utan rehab......

erkänn att det var bra jobbigt
jag fick inge ordning på min nerver så dom
fick flytta om massa senor å grejer

Lucky skrev:
erkänn att det var bra jobbigt
jag fick inge ordning på min nerver så dom
fick flytta om massa senor å grejer

Jag hade tur som skar av "rätt" nerv pluss att senor mm läkte relativt snabbt...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back