Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Ja, det kanske ni gör men ni köper ju inte några hojar. Det är killar som gör och då blir det brudar på bilderna. Enkelt va?
Kanske om Ducati släpper en Monster 350 med extra låg sitthöjd så kommer den marknadsföras med avklädda killar, kanske.
Kuritas skrev:Statoil i Staffanstorp varje onsdagskväll hela sommaren!![]()
tycon1 skrev:Kan ju tala om att det är en del tjejer som kollar även om det står en lättklädd tjej och kladdar på bil/mc.![]()
Vet inte om det har något med den här faktan att 40% kvinnor är intresserade av att ha sex med samma kön..![]()
2fast4hjo skrev:*tadaa*
ni har väl inte missat denna (även om jag personligen inte tycker den är speciellt snygg, troligen pga att jag inte gillar långhåriga killar)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=69945&highlight=Ullis
Victor skrev:Ja, det kanske ni gör men ni köper ju inte några hojar. Det är killar som gör och då blir det brudar på bilderna. Enkelt va?
Kanske om Ducati släpper en Monster 350 med extra låg sitthöjd så kommer den marknadsföras med avklädda killar, kanske.
TukTuk skrev:Jojo, det kan du ju tro... medans apan innerst inne VET att sex säljer....
Nästa gång du ser hojen kommer den där apan undermedvetet påminna dig om de där virila blondinerna som genast vill sätta igång och avla dina barn.![]()
Hudrkrämer, Schampo reklam, Perfym, många tvättmedel m.m. har halvnaket... ¨åller med att det känns löjligt att gå på 2 hjul mässan och det sitter fina damer på var annan nu modell av hoj.. Man e där för att kolla på hojen inte bimbon.. Men annars skadar det inte tycker jag.HanneZ skrev:Hehe, jag är straight. Jag tycker bara det är lite lustigt att MC-branschen är dom enda som kör på det stuket fortf. Iallafall den reklam som jag ser.
Avanti skrev:Mer tjejer i hoj reklam!!
Gillar spesiellt denna..
![]()
Seriekrock?Mickez77 skrev:Skulle vara kul och se vad som hände ifall de körde den reklamen på pelare i Sverige
HanneZ skrev:Nu jävlar ska jag göra min första poll, ganska seriös dessutom. Det är något jag funderat på ett tag.
MC är nog den enda branschen som återkommande har halvnakna tjejer i sina reklamer. Att sex säljer det vet alla, så det kanske funkar. Själv så tycker jag mest det är pinsamt att dom inte kan hitta på något bättre.
Vad tycker ni? Trött på halvnakna tjejer i reklamer?
/ Hannes
Avanti skrev:Mer tjejer i hoj reklam!!
Gillar spesiellt denna..
Tyvärr. Bonnigt och löjligt är vad det är.HanneZ skrev:En slutsats av denna vetenskapliga undersöking skulle då kunna vara att MC-branschen skall fortsätta med halvnakna/nakna tjejer i reklamer etc.
Aprililaskotrar är inte till för tjocka wide ass americans, eller nåt kanske?PacMan skrev:Kan du översätta texten, och gärna förklara vad poängen är?![]()
PacMan skrev:Kan du översätta texten, och gärna förklara vad poängen är?![]()
HanneZ skrev:Nu jävlar ska jag göra min första poll, ganska seriös dessutom. Det är något jag funderat på ett tag.
MC är nog den enda branschen som återkommande har halvnakna tjejer i sina reklamer. Att sex säljer det vet alla, så det kanske funkar. Själv så tycker jag mest det är pinsamt att dom inte kan hitta på något bättre.
Vad tycker ni? Trött på halvnakna tjejer i reklamer?
/ Hannes
Varför? Har ni fått ner fultjack i prylarna?[KoRn] skrev:Hörru...![]()
Köp din sil av någon annan pundare...
HanneZ skrev:Varför? Har ni fått ner fultjack i prylarna?
Skit i filtret kanske?[KoRn] skrev:Bara helsyntet här sörru...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |