Kuritas
Mansplaining MC
hojbrud skrev:När får vi se lättklädda vältränade killar som posar på en hoj?![]()
då vet jag att vi tjejer kommer att kolla![]()
Statoil i Staffanstorp varje onsdagskväll hela sommaren!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hojbrud skrev:När får vi se lättklädda vältränade killar som posar på en hoj?![]()

HanneZ skrev:Nu jävlar ska jag göra min första poll, ganska seriös dessutom. Det är något jag funderat på ett tag.
MC är nog den enda branschen som återkommande har halvnakna tjejer i sina reklamer. Att sex säljer det vet alla, så det kanske funkar. Själv så tycker jag mest det är pinsamt att dom inte kan hitta på något bättre.
Vad tycker ni? Trött på halvnakna tjejer i reklamer?
/ Hannes

Solan skrev:Jag vill varken se halvnakna killar eller tjejer göra reklam för motorcyklar. Om man behöver en halvnaken tjej/kille poserande för att sälja sina produkter så är man väl fel ute?!

Fast jag vann över dig sen.Syss skrev:Shit! Jag vann ju överlägset!![]()
![]()
ORD, som dom säger... Håller med till fullo.Kuritas skrev:Jag tycker att det känns jävligt töntigt på mässor och sådant när två våp skall stå och gnida sig mot nån jävla 17-tumsfälg medans bonnläppar i keps står och fnissar nervöst i publiken. Vad faen har halvnakna kvinnor med motorcykeltillbehör att göra? Känns som en grov underskattning av MC-människors intellekt. Eller så är jag smartare än genomsnittet...
ORD, igen...Martin skrev:Jojo, har varit trött på det där länge men det har man inget för. Man slänger fram en bild på en motorcykel och en tveksam brud i någon konstig pose och hoppas att det säljer. Vilket det säkert gör eftersom annonsen får ögonen på sig av testosteronstinta killar. Inte för att jag köper en produkt för att det står en snygg brud och hänger över den men ändå, det kanske finns andra som gör.
Det känns som ett väldigt tråkigt sätt och tecken på dålig uppfinningsrikedom att ständigt ha med halvnakna brudar i sin reklam.
- Jaha hur ska vi saluföra det här då?
- Äh, släng in en halvnaken brud någonstans. Kom nu så äter vi lunch!
Förövrigt i dessa tider när det är så mycket uppmärksamhet om våldtäkter å dyl. så borde man väl jobba för att få bort objektivifieringen av tjejerna.
Silwer skrev:Fast jag vann över dig sen.
Syss skrev:Hm, var det jag som var moralkärringen i fighten efter? Isf är det ganska uppenbart att du inte känner mig!![]()
morecore skrev:I de engelska sporthoj-tidingarna är det ju en del naket o en del sporthoj. Underbar kombination...
Silwer skrev:http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Syss&word2=Silwer
Det vet jag inte utan bara i google fighten asså, inte med mycket iofs.

ni har väl inte missat denna (även om jag personligen inte tycker den är speciellt snygg, troligen pga att jag inte gillar långhåriga killar)Jaha... du menar såna här?HanneZ skrev:Jag har inte påstått att det är ett problem. Jag bara önskar lite nytänkade, Suzuki m.fl. har ju asballa hojreklamer. Sånna tilltalar mig, sånna som gör reklamen för motorcykeln.
Du kanske vill ha nåt i den här stilen istället?HanneZ skrev:Nu jävlar ska jag göra min första poll, ganska seriös dessutom. Det är något jag funderat på ett tag.
MC är nog den enda branschen som återkommande har halvnakna tjejer i sina reklamer. Att sex säljer det vet alla, så det kanske funkar. Själv så tycker jag mest det är pinsamt att dom inte kan hitta på något bättre.
Vad tycker ni? Trött på halvnakna tjejer i reklamer?
/ Hannes
Maverick_ou812 skrev:Jaha... du menar såna här?![]()
Suzuki är verkligen nytänkande....![]()

Kajan skrev:Oops! här har vi anledningen till blondin skämt
Jag skulle nog avstå att köpa den hojen just pga brudarna på den.![]()

|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |