HanneZ
Avställd
Vaektra skrev:...
Så Hannez, I dare you![]()
jag har bilder har du??
Jo jag har ju en bild på datorn på dig där du inte är direkt påklädd, är det den jag ska lägga ut?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaektra skrev:...
Så Hannez, I dare you![]()
jag har bilder har du??
Kuritas skrev:Jag tycker att det känns jävligt töntigt på mässor och sådant när två våp skall stå och gnida sig mot nån jävla 17-tumsfälg medans bonnläppar i keps står och fnissar nervöst i publiken. Vad faen har halvnakna kvinnor med motorcykeltillbehör att göra? Känns som en grov underskattning av MC-människors intellekt. Eller så är jag smartare än genomsnittet...
Martin skrev:Angående Oxtar-annonsen så fanns ändå en liten poäng med "Focus on boots"
Martin skrev:Underkläder och shampo är väl ändå lite mer berättigat med lite nakenhet, där är för övrigt inte målgruppen den samma. Vilken kille sticker å köper VO5's balsam när de sett en reklam med en pingla i duschen?
Silwer skrev:Vi ändrar trådens fråga till ifall Hannez vill diskutera detta eller om han bara provocerar och är gay eller om han vill tjafsa, vad tror ni?
Zee skrev:Men man kan ju fråga sig va kvinnorna tycker om nakna brudar i reklamen som är riktad mot de själva..? Kvinnor här på SH?! Hallå allo allo llo o o? Anybody there ..there ..ere...?
HanneZ skrev:Nu jävlar ska jag göra min första poll, ganska seriös dessutom. Det är något jag funderat på ett tag.
MC är nog den enda branschen som återkommande har halvnakna tjejer i sina reklamer. Att sex säljer det vet alla, så det kanske funkar. Själv så tycker jag mest det är pinsamt att dom inte kan hitta på något bättre.
Vad tycker ni? Trött på halvnakna tjejer i reklamer?
/ Hannes
Jag har inte påstått att det är ett problem. Jag bara önskar lite nytänkade, Suzuki m.fl. har ju asballa hojreklamer. Sånna tilltalar mig, sånna som gör reklamen för motorcykeln.the lost boy skrev:förstår inte problemet
Syss skrev:Jag tror att han bara har tråkigt på jobbet och vill se lite internet-fights...![]()
Ja??![]()
R2 skrev:varför begränsa sig till mcreklam.
är trött på den typen av marknadsföring överlag.
HanneZ skrev:Vad tycker ni? Trött på halvnakna tjejer i reklamer?
/ Hannes
Lime skrev:
hojbrud skrev:När får vi se lättklädda vältränade killar som posar på en hoj?![]()
då vet jag att vi tjejer kommer att kolla![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |