Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer.-PLM- skrev:Varför ens orka reflektera över det? Snacka om mycket fritid. Om jag ska tänka efter är det nog för mycket påklätt faktiskt, tror jag ska skapa en poll om det!
TukTuk skrev:Jojo, det kan du ju tro... medans apan innerst inne VET att sex säljer....
Zator skrev:Är trött på naket i alla typer av reklam. Är ett så simpelt och tråkigt sätt att marknadsföra en produkt. Ett stadium vi borde ha passerat för länge sedan.
Eller så har man lyckats övervinna sin apa och känner sig enbart äcklad av att tillverkare måste använda aptaktiker för att få sin produkt såld.
Fist Woman skrev:Jag tycker inte alls att det är så farligt när det gäller sporthojar och den media som speglar dessa. Visst kan någon brutta dyka upp i tex performance bikes men det är oftast inte värre än i Halens postorderkatalog.
Däremot så kan det upplevas som störande med med den så kallade "biker-kulturen" som råder i Amerikansk, Dansk och Tysk press där helnakna tjejer poserar på halvtaskiga HD-byggen.
Vi har alla ett ansvar för att eftersträva ett jämlikt samhälle men det betyder nödvändigtvis inte att all exponerad naken hud bör förbjudas. Det är faktiskt inget fel att skapa reklam som bygger på människans starkaste drivkraft, nämligen viljan att föröka sig. Men den bör förvisso inter vara så enkelriktad som den ibland är.
För mig får gärna människor älska på motorcyklar i reklamen, men det vore befriande att få se en erigerad penis lite då och då.
Har jag druckit för mycket vin nu?
Ja den va ju ny...Soft skrev:Jag är ochså trött på dessa halvnakna tjejer i mc reklam..Tycker de borde vara helt nakna.![]()
Dr.Bike skrev:Njaeij HanneZ inte svartvitt direkt, men förbudsivrare som du brukar normalt sett kräva "blind lydnad" under moralspöet.
Kuritas skrev:Ehr... Förbudsivrare? Som jag tolkar pollen handlar den om den bakomliggande attityden att hojåkare är dreglande primater som måste blidkas med billiga medel. Jag tycker att MC-världen lider av en del tråkiga attityder, bl.a. den som avhandlas i den här tråden.
Men om jag har missuppfattat, och pollen egentligen bara handlar om naket/onaket i annonser så känns det som att det kvittar.
Dr.Bike skrev:Njaeij HanneZ inte svartvitt direkt, men förbudsivrare som du brukar normalt sett kräva "blind lydnad" under moralspöet....
För regeln idag är ju lite: Är du inte med oss - då är du emot oss.
Och det är ju lite SÅ du HanneZ lägger upp det...
Du säger ungefär: "jaha alla som inte håller md mig tycker jag är en gay fjant osv"
...
Victor skrev:Ja, det kanske ni gör men ni köper ju inte några hojar. Det är killar som gör och då blir det brudar på bilderna. .
HanneZ skrev:Förbudsivrare? Oj oj, det har jag inte ens nämnt och det är jag absolut inte för.
Jag menade bara på att ungefär alla som inte tyckte som jag hånade mig i sina inlägg, jag bryr mig inte utan bara noterade. Vad jag menade va att det inte fanns någon som sa nja direkt. O andra sidan så hade jag inte nja val i pollen.
Satans vad jag blivit missförstådd i denna tråd haha. Jag har för mycket fritid, jag är gay etc. Jag bara råkade se en annons o tänkte SUCK kan dom inte komma på något nytt, ungefär samma suck som när jag ser vanish-reklamen på tv. Jag vill se knäskrap och powerwheelies, inte nån sill-stumpa som åmar sig.
Over and out!!
/ Hannes![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |