Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
View attachment 525559
Där rök kanske ett amerikanskt fredspris !
Det tror jag inte.... Det var nog aldrig aktuellt till att börja med, och norska regeringen har ju talat om att dom inte kan påverka fredspriset ändå....
ÅAS rådde väl fred på Epsteins Ö?
Precis ! Ordförande 2009Jagland var väl ordförande i Nobelkommittén när Obama fick priset?
Med tanke på Citat:Det tror jag inte.... Det var nog aldrig aktuellt till att börja med, och norska regeringen har ju talat om att dom inte kan påverka fredspriset ändå....
ÅAS rådde väl fred på Epsteins Ö?
Då borde det ju vara ett bomsäkert spel att Donald Trump inte får fredspriset 2026, 2027, 2028 eller 2029. Vad är oddsen, någon som vet ?"Eftersom kommittén ska spegla Stortingets partifördelning varierar representationen över tid.
Det exakta läget varierar beroende på mandatfördelningen i Stortinget efter varje val, eftersom kommittén utses proportionellt. Detta bekräftas av flera källor som beskriver att kommittén ska avspegla Stortingets politiska styrkeförhållanden."
Det spelar IOFS ingen roll, jag tror inte du hittar någon, i något parti i Norge som tycker att den orangea clownen ska ha något fredspris ÖHT
Vi får hoppas du får rätt ! Trump har ju startat sitt eget Fredsråd."Eftersom kommittén ska spegla Stortingets partifördelning varierar representationen över tid.
Det exakta läget varierar beroende på mandatfördelningen i Stortinget efter varje val, eftersom kommittén utses proportionellt. Detta bekräftas av flera källor som beskriver att kommittén ska avspegla Stortingets politiska styrkeförhållanden."
Det spelar IOFS ingen roll, jag tror inte du hittar någon, i något parti i Norge som tycker att den orangea clownen ska ha något fredspris ÖHT

En sån här blir standardutrustning?View attachment 525636
Bra, men efter kraschen hur lång tid tar det komma ur en EX60 ?
Det blir väl skroten eller byta dörrar på alla bilar som saknar mekaniska dörröppnare ?

Men då måste den vara certifierad som standardutrustning, och kostar då 17500kr.En sån här blir standardutrustning?
View attachment 525637
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen