Tråden för stötande skämt

Det här skulle ju egentligen ligga i Racingforumet men jag lägger det här.
Hur svårt kan det vara egentligen, går det för långsamt byt till mindre kläder !
Citat:
I stället har 31-åringen löst fartproblemet genom att minska på klädstorleken. Byxorna han körde med i kvalet var i storlek M istället för XL, och på överkroppen valde han en mindre skaljacka.
slut Citat
Hur Tjäder ökar farten när det gick för långsamt i Slopestyle i OS.

Det här skulle ju egentligen ligga i Racingforumet men jag lägger det här.
Hur svårt kan det vara egentligen, går det för långsamt byt till mindre kläder !
Citat:
I stället har 31-åringen löst fartproblemet genom att minska på klädstorleken. Byxorna han körde med i kvalet var i storlek M istället för XL, och på överkroppen valde han en mindre skaljacka.
slut Citat
Hur Tjäder ökar farten när det gick för långsamt i Slopestyle i OS.
Tycker de där vintersportarna har mycket att lära av motorsporten! Läkare som kollar om man är ok för att starta (Vonn)! Depåtavlor med info istället för att springa som idioter, gapa och skrika jämte åkare i spåret, känns tveksamt om infon når fram.

Tycker de där vintersportarna har mycket att lära av motorsporten! Läkare som kollar om man är ok för att starta (Vonn)! Depåtavlor med info istället för att springa som idioter, gapa och skrika jämte åkare i spåret, känns tveksamt om infon når fram.
Med tanke på att Marc Marquez bröt höger armen 19 Juli 2020 på Jerez och fick starta igen i FP 3 och FP4 på Jerez 25 Juli 2020 med en titanplåtbit som inte höll för hålla ihop armbrottet, varpå
Marc Själv konsaterade att "dom inte vet vad som fodras för att köra en Honda i MotoGP"
och hoppade av Q1 och Racet.
Så tycker jag inte skidor har så mycket att lära om släppa ut tävlande på banan.
Vonn hade ju faktiskt gjort några träningsåk på störtloppsbanan utan korsband !
Depåtavlor kan vara bra ide !

Last edited:
Visst slutade det med att Vonn krashade ut?

Jag hoppas att det inte ledde till ytterligare skador bara för att hon var envis och ville ställa upp i ett sista OS.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back