Tråden för stötande skämt

Och här är risken störst i Sverige. Undvikes med andra ord !
Lägger man sedan till den nya låga bron över Älven vägbanan 11 meters höjd jämfört med den gamla 19 meters höjd så kan man förvänta sig långvariga broöppningar om man gör misstaget köra i Centrala Göteborg. Jag har cyklat över bron två gånger och råkat ut för en broöppning. #
En bilist beklagade sig i GP över en broöppning som tog 25 minuter.
Med den gamla bron klarade sig de flesta båtarna under bron. Inget behov av broöppning.

# Numera tar jag cykeln på någon av färjorna över älven, dum javisst, men lär mig ändå snabbt.
 

Såväl Storbritannien som Tyskland byggde många skenmål - inklusive hela fält. Jag tror inte att något av länderna riskerade besättning osv för att enkom fälla en trägranat över ett skenmål utan hellre är detta en attrapp avsedd för att se ut som en bomb liggandes i upplag på marken (och därigenom ådra sig intresse från anfallande flyg).
 
Nyheter
Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Back
Top