Tråden för stötande skämt

Och här är risken störst i Sverige. Undvikes med andra ord !
Lägger man sedan till den nya låga bron över Älven vägbanan 11 meters höjd jämfört med den gamla 19 meters höjd så kan man förvänta sig långvariga broöppningar om man gör misstaget köra i Centrala Göteborg. Jag har cyklat över bron två gånger och råkat ut för en broöppning. #
En bilist beklagade sig i GP över en broöppning som tog 25 minuter.
Med den gamla bron klarade sig de flesta båtarna under bron. Inget behov av broöppning.

# Numera tar jag cykeln på någon av färjorna över älven, dum javisst, men lär mig ändå snabbt.
 

Såväl Storbritannien som Tyskland byggde många skenmål - inklusive hela fält. Jag tror inte att något av länderna riskerade besättning osv för att enkom fälla en trägranat över ett skenmål utan hellre är detta en attrapp avsedd för att se ut som en bomb liggandes i upplag på marken (och därigenom ådra sig intresse från anfallande flyg).
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top