Tråden för de nattaktiva!

alla ligger inte döende i flera dagar av att ha druckit lite. :D :D
nä d har ja inte, får låna en kompis hoj. han o hans tjej fick barn förra året så den bara står. så ja tar hand om den lilla pluttmoppen. :) moppen e hans tjejs men hon har inte tagit sitt kort, den skulle vara som övningskörningshoj. men iom dom har fått barn så hinner dom inte me sånt nu. :)
Hade jag inte gjort det så hade jag inte kört moppe iaf, har inte mycket moral i kroppen där går dock min gräns.

AWESOME

Jag vaknade, gick å kissade (ålderstecken :gnissla) och lyckades höja ett ögonbryn för första gången i mitt liv! Det är något jag drömt om att kunna göra!

Nu måste jag bara lista ut hur jag gjorde. Här ska övas!

Hade jag inte gjort det så hade jag inte kört moppe iaf, har inte mycket moral i kroppen där går dock min gräns.

vi ska vara i sthlm från fredag till söndag så d ska nog gå bra. :)

men du kan ju höra av dig om du mot förmodan är kvar i sverige o har lust o ses. :tummenupp

AWESOME

Jag vaknade, gick å kissade (ålderstecken :gnissla) och lyckades höja ett ögonbryn för första gången i mitt liv! Det är något jag drömt om att kunna göra!

Nu måste jag bara lista ut hur jag gjorde. Här ska övas!

Snälla, filma o lägg ut här. Detta måste ja se. Hur fan kan man inte röra på ögonbrynen? Sluta knarka botox så lovar ja dom funkar igen. :tungan :D :D

Last edited:
Nyckelordet i meningen var ett, men det tror jag bestämt att du fattade också :rolleyes:

Edit: Syftningsfel är min specialité

ahhh så du har sånt mcdonalds ögonbryn? ett enda! :D :D

monobrow.jpg

Fan vad du tjuvstartas jämt och ständigt fjunis! Klockan är inte ens myndig ännu:D

Du tjuvstarta din jefvel! :mad:
(jag får skriva, jag har annan tidszon)

Fortfarande ingen hojjtjylare. :(

Dock mycket gjort på bilen idag, och sjösatt båt med. :yoparty

tänk va mycket man får gjort när man inte har annat roligt som stör. :P så, när ror du till fastlandet? :D

hahaha kylare hit o dit,
vad var fel me den gamle?

Vet jak icke, läcker ju nån jeffla stans, har kylaren på provtryckning. Hoppas det är den som läcker nästans, för då kan man löda den så funkar det sen. :tummenupp Är det inte den så måste jag ju leta vidare. :(

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back