Tråden för de nattaktiva!

Kom igen... lite tips från nån av de 216 onlajnarna. Har porrsurfat klart och behöver nån ny sida att gå igenom.

vemihelvete.se är genomgången och alla andra skämtsidor som finns.

Jag har minst 2 timmar kvar i kroppen. Inga tips, så blir det märkliga inlägg i en massa trådar här...

Det vore som en vanlig dag på siten med konstiga inlägg ;)

Nja, vad fan.. Den har gett ganska många skratt också, den här sidan. :)

Men vad som är märkligt är att 200 är online, men inga inlägg görs? Ska man vara den som håller låda hela tiden? Ska de va så? Va?

Exacto mondo! Hail Sledgehammer! Praise the Lord :Bugar

Ja du vet, det vanliga avgudandet ;)

Ja, det känns igen... Gammal och vis som man är så innebär det bekymmer bara att ta sig till byaffären. På sin väg möter man både gamla och unga, de unga ska man guida genom livet och de gamla ska man bota från cancer, pulsåderbråck, analklåda och andra livsfarliga sjukdomar.

Är inte lätt att vara frälsare och tusenkonstnär.

Shit, vad detta steg mig åt huvet nu... :hybris

Ja, det känns igen... Gammal och vis som man är så innebär det bekymmer bara att ta sig till byaffären. På sin väg möter man både gamla och unga, de unga ska man guida genom livet och de gamla ska man bota från cancer, pulsåderbråck, analklåda och andra livsfarliga sjukdomar.

Är inte lätt att vara frälsare och tusenkonstnär.

Shit, vad detta steg mig åt huvet nu... :hybris

Jag låter dig sväva runt litegranna, det mår alla pojkar bra av att få göra ibland :D

Fan vad elak du är. Ond, rent utav.

Du LÅTER mig sväva runt? Är inte i extas över det uttrycket... Känns som att du väntar tills jag peakar i mitt självförtroende, då sätter du in nådastöten och drar undan mattan för mig och förklarar för mig vilken usling jag är.

Men det är det som är charmen med internet. Man är helt anonym och kan ta sig an vilken roll man vill.

I mitt fall, ikväll, Messias... :D

nja nog kan du få ett inlägg, men nån bra sida har jag inte just nu att ge dig/ni.

Se där! En vilsen själ!

Vad kan vi hjälpa dig med? :frågelådan

Last edited:
Fan vad elak du är. Ond, rent utav.

Du LÅTER mig sväva runt? Är inte i extas över det uttrycket... Känns som att du väntar tills jag peakar i mitt självförtroende, då sätter du in nådastöten och drar undan mattan för mig och förklarar för mig vilken usling jag är.

Men det är det som är charmen med internet. Man är helt anonym och kan ta sig an vilken roll man vill.

I mitt fall, ikväll, Messias... :D

Se där! En vilsen själ!

Vad kan vi hjälpa dig med? :frågelådan

Självklart är det så Mr Mess i(t) as :D

ja nu känner man nog sig allt lite vilse,efter att ha festa och man hamnar här, hur fan gick det till, ge mig ett tips, hur citerar man nåns inlägg?????

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph