Tråden för de nattaktiva!

Ja, godnatt säger jag med.

Var förresten nere om sjöborakan ikväll... Förvånansvärt lite folk där med tanke på det fina vädret. Tunnisar!:7peta :D

var jag med, vi va där typ runt halv 8-8. då va du fan ta mig itne där. ;) sjukt jävla kallt var det att köra hem vid halv nio. trodde ja skulle frysa av mig fingrarna. :gnissla

ett tips: kör hoj, gärna när det är lagom kallt o blir kallare. när du tinat upp så är du så trött så ögonen bara faller ihop på studs. :tummenupp :D

Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...

Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...

huh? full elle? :va

ett tips: kör hoj, gärna när det är lagom kallt o blir kallare. när du tinat upp så är du så trött så ögonen bara faller ihop på studs. :tummenupp :D

Mm, måste bara ta mc kortet först =/
Tills dess får jag sitta här och försöka tänka på annat....

Mm, måste bara ta mc kortet först =/
Tills dess får jag sitta här och försöka tänka på annat....

övningskörning funkar lika bra. :tummenupp du har ju en hoj, bara att tjööööra!

var jag med, vi va där typ runt halv 8-8. då va du fan ta mig itne där. ;) sjukt jävla kallt var det att köra hem vid halv nio. trodde ja skulle frysa av mig fingrarna. :gnissla

Jag var där lite tidigare, åkte hem vid 7-halv 8 nånting. Ganska kallt då med, jag gick in och köpte en kopp te att värma fingrarna på när mina avgasrör hade kallnat så pass att de inte längre var lämpliga för ändamålet:D

Jaja, vi får väl ses där nästa vecka då:)

Ja jag tänker inte visa mig på Sjöborakan förrens kortet är fixat... Dvs nästa år, för jag tänker inte bli retad för min gula övningskörningsväst mer än nödvändigt :tungan

Bjäfs, jag har minsann övningskört till och från sjöborakan:D Det är väl inget farligt med det? Vi har alla övningskört menar jag... Tycker inte att du ska skämmas, alla är vi barn i början:)

Fan, gå och lägag sig var det ja...:huvet

Jag var där lite tidigare, åkte hem vid 7-halv 8 nånting. Ganska kallt då med, jag gick in och köpte en kopp te att värma fingrarna på när mina avgasrör hade kallnat så pass att de inte längre var lämpliga för ändamålet:D

Jaja, vi får väl ses där nästa vecka då:)

hhaha vi kröp in och köpte räkmackor o lite varm dricka. höll på att avlida. körde du dit sjlv eller körde du me RR? du kan ju hanka på oss nästa gång om du vill, lovar att hålla din fart. :)

hhaha vi kröp in och köpte räkmackor o lite varm dricka. höll på att avlida. körde du dit sjlv eller körde du me RR? du kan ju hanka på oss nästa gång om du vill, lovar att hålla din fart. :)

Låter inte fel det:tummenupp

Jag var ute själv på en liten tur, körde bara dit för att kolla om det var några fler där. Jag kör gärna med er, fast jag vet inte om ni vill ha mig med. Är seriöst jättelångsam såhär i början av säsongen, innan man hunnit rosta av sig och få upp förtroendet för greppet i kurvorna och sådär du vet:näsblod :D
Men när jag övat upp mig lite så visst, det vore kul:)

Jag var ute själv på en liten tur, körde bara dit för att kolla om det var några fler där. Jag kör gärna med er, fast jag vet inte om ni vill ha mig med. Är seriöst jättelångsam såhär i början av säsongen, innan man hunnit rosta av sig och få upp förtroendet för greppet i kurvorna och sådär du vet:näsblod :D

Säg till om du vill ut o köra nån gång, behöver inte tokgazza varje gång. Kan vara kul me lite långsammare tempo oxå, du måste ju avrosta dig till Vilseturen. Men häng gärna me oss o kör nån gång, väldigt blandat folk o alla håller sitt tempo o vi väntar in alla.

Du kör nog ifrån Money ändå.. hon e ju bruuuud!

:glömdet

Bjäfs, jag har minsann övningskört till och från sjöborakan:D Det är väl inget farligt med det? Vi har alla övningskört menar jag... Tycker inte att du ska skämmas, alla är vi barn i början:)

Fan, gå och lägag sig var det ja...:huvet

Ja jo... Men du vet... Äsch! Få se hur det blir senare i sommar, kanske passar på o besöker livräddarna, var ett tag sen nu, undrar om gula villan finns kvar?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph