manglan
Ny medlem
Ja typ. Men lite bättre än att vara uppe till 07 iaf! Trötter nu, dags att sova! Sleep tight motherfuckers

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja typ. Men lite bättre än att vara uppe till 07 iaf! Trötter nu, dags att sova! Sleep tight motherfuckers

Kan inte sova![]()
Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...

ett tips: kör hoj, gärna när det är lagom kallt o blir kallare. när du tinat upp så är du så trött så ögonen bara faller ihop på studs.![]()
![]()
Mm, måste bara ta mc kortet först =/
Tills dess får jag sitta här och försöka tänka på annat....
huh? full elle?![]()
Mm, måste bara ta mc kortet först =/
Tills dess får jag sitta här och försöka tänka på annat....
flickdrickare......
nej, alla säger: provat :ligga?

De e trevligt o dricka lite flicksaft då o då ja...
![]()
var jag med, vi va där typ runt halv 8-8. då va du fan ta mig itne där.sjukt jävla kallt var det att köra hem vid halv nio. trodde ja skulle frysa av mig fingrarna.
![]()
Ja jag tänker inte visa mig på Sjöborakan förrens kortet är fixat... Dvs nästa år, för jag tänker inte bli retad för min gula övningskörningsväst mer än nödvändigt![]()

Jag var där lite tidigare, åkte hem vid 7-halv 8 nånting. Ganska kallt då med, jag gick in och köpte en kopp te att värma fingrarna på när mina avgasrör hade kallnat så pass att de inte längre var lämpliga för ändamålet
Jaja, vi får väl ses där nästa vecka då![]()
hhaha vi kröp in och köpte räkmackor o lite varm dricka. höll på att avlida. körde du dit sjlv eller körde du me RR? du kan ju hanka på oss nästa gång om du vill, lovar att hålla din fart.![]()
Låter inte fel det
Jag var ute själv på en liten tur, körde bara dit för att kolla om det var några fler där. Jag kör gärna med er, fast jag vet inte om ni vill ha mig med. Är seriöst jättelångsam såhär i början av säsongen, innan man hunnit rosta av sig och få upp förtroendet för greppet i kurvorna och sådär du vet![]()
Men när jag övat upp mig lite så visst, det vore kul![]()
Låter inte fel det
Jag var ute själv på en liten tur, körde bara dit för att kolla om det var några fler där. Jag kör gärna med er, fast jag vet inte om ni vill ha mig med. Är seriöst jättelångsam såhär i början av säsongen, innan man hunnit rosta av sig och få upp förtroendet för greppet i kurvorna och sådär du vet![]()
Men när jag övat upp mig lite så visst, det vore kul![]()

Bjäfs, jag har minsann övningskört till och från sjöborakanDet är väl inget farligt med det? Vi har alla övningskört menar jag... Tycker inte att du ska skämmas, alla är vi barn i början
Fan, gå och lägag sig var det ja...![]()
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |