Tråden för de nattaktiva!

Nog pra att ta't lungt tidigt i sesången tror jag, dom där grusdrivorna är otrevliga. :näsblod :fegiZ

Skall ha igång hojjen till helgen dock, renoverar för fullt! :)

Säg till om du vill ut o köra nån gång, behöver inte tokgazza varje gång. Kan vara kul me lite långsammare tempo oxå, du måste ju avrosta dig till Vilseturen. Men häng gärna me oss o kör nån gång, väldigt blandat folk o alla håller sitt tempo o vi väntar in alla.

Låter kul, hänger gärna med er om jag får då då:) Vi får ta och höras av nån gång!

Förresten, har du ny hoj nu eller fick du tillbaka den gamla?

Du kör nog ifrån Money ändå.. hon e ju bruuuud!

:glömdet

Tja, hon körde ifrån mig på senaste turen...:D Visserligen körde jag kromsläde då, men jag tvivlar inte på att hon är en snabbare förare än jag. Jag är ganska mesig av mig:D

Last edited:
Ja jo... Men du vet... Äsch! Få se hur det blir senare i sommar, kanske passar på o besöker livräddarna, var ett tag sen nu, undrar om gula villan finns kvar?

Inga men, masa dig ut till rakan och häng med resten av hojfolket:7peta

Gula villan?:va

Låter kul, hänger gärna med er om jag får då då:) Vi får ta och höras av nån gång!

Tja, hon körde ifrån mig på senaste turen...:D Visserligen körde jag kromsläde då, men jag tvivlar inte på att hon är en snabbare förare än jag. Jag är ganska mesig av mig:D

Ja men du spelar ju på juver också så du e väl som du e :D

ja d hade varit skämmigt om ja inte kört i från dig med R6an. hahaha, då hade ja nog hängt mig sjlv. Beror inte så mycket på föraren där utan mer att R6an har lite mer mos än din rensläde. :D :D

Nej inget av det, lånad hoj. Inte gått 30 dagar än, 9 april. Sen är jag berättigad pengar för moppen. :(

Ja men du spelar ju på juver också så du e väl som du e :D

Nu ska du vara tyst:fatta!

Tänkte för övrigt på att eventuellt plocka med mig "the big pipes" till vårturen och spela en liten truddelutt, låter det som en idé eller vad säger du money?:va Vet dock inte om jag kan köra i såp fall, väskan är ganska stor och otymplig... Men om jag nu ändå inte hunnit avrosta mig så...

ja d hade varit skämmigt om ja inte kört i från dig med R6an. hahaha, då hade ja nog hängt mig sjlv. Beror inte så mycket på föraren där utan mer att R6an har lite mer mos än din rensläde. :D :D

Nej inget av det, lånad hoj. Inte gått 30 dagar än, 9 april. Sen är jag berättigad pengar för moppen. :(

Förstår det ja...:D den är ganska trött den hojen...:gnissla

Ah, förstår... Men det var ju tur att du fick låna en i alla fall. Då kan du ju vara med på vårturen:)

Last edited:
Livräddarna bevakar Ystad strand... Ååååå, vad heter den sträckan...? Men inte långt därifrån ligger deras "högkvarter"

Ja jag kommer väl ner då :)

Aha... Ingen aning:D

Gött, då ses vi där:tummenupp

Är sällan nere i ystad. Hänger mest i Lund med omnejd:D

Ystad är en supernajs sommarstad! Runtomkring så finns det fina landsvägar om jag nu minns det rätt... Det var ett tag sen... 1999 gjorde jag min grundkurs där, vi var inkvarterade på räddningstjänstens övningsområde :D

Men jag kommer att utforska Ystad på nytt! Är väldigt svag för kuststäder :)

Nu tar jag och kryper under täcket. Natti natt på er!

Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...
Världens bästa idé :Bugar

Ystad är en supernajs sommarstad! Runtomkring så finns det fina landsvägar om jag nu minns det rätt... Det var ett tag sen... 1999 gjorde jag min grundkurs där, vi var inkvarterade på räddningstjänstens övningsområde :D

Men jag kommer att utforska Ystad på nytt! Är väldigt svag för kuststäder :)

Nu tar jag och kryper under täcket. Natti natt på er!
Då kanske du känner till Kåseberga lite öster om Ystad? Där har man "badat" (surfat) ett antal gånger...

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...