Tråden för de nattaktiva!

Jovars de va helt okey.. lite trevliga förfester o sådär så ja ångrar inte att ja åkte dit, ruttet hotell bara dock.
Aldrig mer formula 1 hotel...

vi ska inte bo på hotell, så d e skönt. förfest hos Mark iaf. ska bli skitroligt! nu ska ja pysa i säng, vi tänkte köra 12 i mon. slipper man stressa o hinner fixa sig i lugn o ro. :tummenupp

go natt!

vi ska inte bo på hotell, så d e skönt. förfest hos Mark iaf. ska bli skitroligt! nu ska ja pysa i säng, vi tänkte köra 12 i mon. slipper man stressa o hinner fixa sig i lugn o ro. :tummenupp

go natt!

Alltid förfest hos Mark :D
Have fun...

Nu sitter ja här igen me NHL på ps3an o prisjakt på datorn o letar mobil i pauserna i spelet :D
Help me...

Herregud vad filmen "Rånarna" (SVT just nu) suger. Särskilt kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Precis ALLT hon säger låter läst innantill.

Herregud vad filmen "Rånarna" (SVT just nu) suger. Särskilt kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Precis ALLT hon säger låter läst innantill.

Svensk film :D

Nån som vet hur GPSen funkar i telefonerna, kostar det pengar att använda skiten?

Last edited:
Jaha, nu sitter man här o är på jobbet. Hade hellre varit på ngn rolig Halloweenfest!!!!! Någon mer som har tråkigt ikväll?

Jag har faktiskt suttit och surfat youtubevideos på JA-37 Viggen. Försöker komma på hur jag hamnade där.. jo just det, det började med nån artikel på DN om U-137 så här 30 år senare, sen ledde det ena till det andra... sen har jag betat av lite american dad och en Johan Falk rulle också.

Bara drygt 6 timmar kvar att slå ihjäl....

Insåg precis att det är nästan ett halvår tills jag får susa fram på vägarna igen i skinnstället, blev lite smått deprimerad och söker nu tröst på favoritforumet :(

Har kollat youtubeklipp den senaste timmen. Varför är jag inte ute och super skallen av mej som vanligt folk?

Insåg precis att det är nästan ett halvår tills jag får susa fram på vägarna igen i skinnstället, blev lite smått deprimerad och söker nu tröst på favoritforumet :(

Har kollat youtubeklipp den senaste timmen. Varför är jag inte ute och super skallen av mej som vanligt folk?

ingen aning, hola bandola :banana

Jävla skit också!!!
Nu har man lyckats bli av men plånboken ikväll. har rignt o spärrat mitt visa kort. Det känns surt som FAN!!!! blev av men körkort, träningskort, och paserkort till jobet,

Jävla skit också!!!
Nu har man lyckats bli av men plånboken ikväll. har rignt o spärrat mitt visa kort. Det känns surt som FAN!!!! blev av men körkort, träningskort, och paserkort till jobet,

Kanon..
Jag blev av med 99 spänn...
Rätt bra kväll :D

skiiittråkigt...bara bastu o skit...o krogen o fan...yeee...inge full.

Men bastu är ju inte fel iaf:)

Jävla skit också!!!

Shit vad tråkigt Micke, hoppas din fest var lyckad iaf!

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...